نماد آخرین خبر

مدافع منچستریونایتد به وستهم پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 مدافع منچستریونایتد به وستهم پیوست

ورزش 3/وستهم یونایتد، آرون ون بیساکا، مدافع منچستریونایتد را با مبلغ 15 میلیون پوند به خدمت گرفت. این هشتمین خرید تیم لندنی بود.
این بازیکن 26 ساله قراردادی هفت ساله با چکش‌ها امضا کرده است. ون بیساکا در سال 2019 با انتقالی 50 میلیون پوندی کریستال پالاس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد و در 190 بازی دو گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.
این مدافع هشتمین خرید تابستانی وستهم است که به ژان کلر تودیبو، سامرویل، لوئیس گیلرمه، نیکلاس فولکروگ، وس فودرینگهام، مکس کیلمن و گیدو رودریگز پیوست.
ون بیساکا بعد از نهایی شدن انتقالش گفت: «پیوستن به وستهم برای من باورنکردنی بود. هیجان‌زده و خوشحالم که اینجا هستم. من نمی‌توانم برای اولین تمرین با تیم جدیدم صبر کنم. می‌خواهم هم تیمی‌هایم را بشناسم و برای رسیدن به اهدافمان بجنگیم. من تیمی متحد را می‌بینم که در کنار هم هستند و یکدیگر را برای پیروزی سوق می‌دهند. گروهی را می‌بینم که از یکدیگر حمایت می‌کنند.»

ون بیساکا که در لندن به دنیا آمده است، افزود که بازگشت به پایتخت "احساس شگفت‌انگیزی" بود.

اوله گونار سولسشر زمانی که در سال 2019 سرمربی منچستریونایتد بود، ون بیساکا را به خدمت گرفت و این مدافع تا زمان جدایی مربی نروژی در سال 2021 گزینه اول دفاع راست شیاطین سرخ بود.
ون بیساکا پس از انتصاب اریک تن هاخ در سال 2022، موقعیت اصلی خود را از دست داد، اگرچه او همچنان در دو فصل گذشته 64 بازی زیر نظر مرد هلندی انجام داد.
اقدام یونایتد برای جذب نصیر مزراوی، مدافع کناری بایرن مونیخ، مشروط به پیوستن ون بیساکا به چکش‌ها بود و شیاطین سرخ اکنون انتظار دارند قرارداد با ملی پوش مراکشی را تکمیل کنند.
وستهم رقابت‌های لیگ برتر 25-2024 را در برابر استون ویلا، شنبه آغاز می‌کند، در حالی که منچستریونایتد جمعه میزبان فولام است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره