نماد آخرین خبر

آخرین خبر در مورد مهاجم خارجی تراکتور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آخرین خبر در مورد مهاجم خارجی تراکتور

ورزش 3/باشکاه تراکتور به دنبال جذب مهاجم خارجی است.
سعید مظفری‌زاده در این مورد می‌گوید: ما سعی کردیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و در پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داشتیم، بازیکن گرفتیم. از زمانی که در خدمت آقای اسکوچیچ هستیم، کلیه جذب بازیکنان را با نظر ایشان انجام دادیم. در یکی دو پست دیگر نیاز به بازیکن داریم و تقریبا تیم‌مان تکمیل است. منتظر هستیم که آقای اسکوچیچ نفرات مدنظرش را معرفی کند تا بتوانیم بازیکن‌های مدنظرشان را جذب و تیم را تکمیل کنیم.
او درباره مهاجم خارجی وعده داده شده عنوان کرد: با مهاجم‌های خارجی زیادی ارتباط برقرار کردیم و تماس داشتیم. آقای اسکوچیچ نفرات زیادی را معرفی کردند و گزینه‌هایی را هم باشگاه پیشنهاد داد و ایشان بررسی کردند و مورد تاییدشان نبود. یک‌سری گزینه‌ها را ایشان معرفی کردند و تماس گرفتیم اما شرایط حضور ایران را نداشتند و قبول نکردند. بازیکن‌هایی هم هستند که شرایط مالی‌شان خیلی بالاست. ما با توجه به سقف بودجه نمی‌توانیم از یه حدی عبور کنیم. ما برای پرداختی مشکلی نداریم و آقای زنوزی برای آمادگی تیم هزینه موردنیاز را تامین کرده بودند، اما باید با توجه به سقف بودجه بازیکن جذب کنیم. خدا را شکر توانستیم بازیکنان را با قیمت مناسبی جذب کنیم و سقف را کنترل کنیم تا یکی دو بازیکن دیگر به جمع‌مان اضافه کنیم.
مظفری در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم خارجی تا بازی پرسپولیس جذب خواهد شد؟ اظهار داشت: در حال حاضر سه مهاجم خیلی خوب داریم.‌ تومیسلاو، بازیکن کروات که آقای اسکوچیچ معرفی کردند و نظر مثبتی روی ایشان دارند، آقای عبدی که فصل قبل خیلی خوب با ما کار کرد و متاسفانه پایان فصل دچار مصدومیت شد و رحمان جعفری که فصل قبل دومین گلزن برتر لیگ بود. سه مهاجم خوب داریم و یک مهاجم دیگر هم با توجه به بودجه‌ای که می‌توانیم هزینه کنیم، جذب خواهیم کرد‌‌. منتظریم آقای اسکوچیچ تاییدیه بدهد تا بازیکن را جذب کنیم.

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره