نماد آخرین خبر

یک استقلالی دیگر به ملوان می‌رود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک استقلالی دیگر به ملوان می‌رود

ورزش 3/باشگاه ملوان انزلی با مدافع راست استقلال به توافق اولیه رسید.
ملوان انزلی که دو تغییر سرمربی در یک ماه اخیر داشته و قرار است با مازیار زارع در لیگ برتر شرکت کند، در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود قصد دارد تا میلاد فخرالدینی، مدافع راست سابق استقلال و آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرد.
میلاد فخرالدینی که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از آلومینیوم اراک به استقلال رفت، شرایط خوبی در جمع آبی‌ها نداشت و در دو حضور ثابت و 6 بازی تعویضی به کار گرفته شد تا این وضعیت منجر به پایان همکاری طرفین شود.
فخرالدینی که یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشت، پس از کش و قوس فراوان پیرامون فسخ قراردادش برای دریافت مطالبات قبلی، این کار را انجام داد و رسما از جمع آبی پوشان جدا شد تا تیم جدیدی را انتخاب کند.
در اوایل نقل و انتقالات تابستانی باشگاه خیبر خرم‌آباد پیگیر جذب فخرالدینی بود که پروسه طولانی‌مدت برای فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال موجب شد تا خیبر از جذب او صرف نظر کند، اما حالا ملوان انزلی به توافق با این بازیکن نزدیک شده است.
ملوان انزلی روز گذشته رسما از رضا میرزایی، بازیکن سابق استقلال به‌عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد و احتمالا میلاد فخرالدینی را هم جذب کند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره