نماد آخرین خبر

سرخی: گل‌هایم به PSG و رئال را فراموش نمی‌کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرخی: گل‌هایم به PSG و رئال را فراموش نمی‌کنم

ورزش 3/سرخی روبرتو در نشست خبری مراسم خداحافظی خود گفت که بهترین گل هایش به پی اس جی و رئال بود.
سرخی روبرتو امروز در مراسمی ویژه در باشگاه بارسلونا به سال ها حضورش در جمع آبی و اناری ها پایان داد و فصل بعد چالشی دیگر را تجربه خواهد کرد. در فصل گذشته او کاپیتان بارسلونا بود ولی موفق به فتح جام نشدند. سرخی دوست داشت در زمین با هواداران خداحافظی کند و تصور نمی کرد با اتمام قرارداد با او تمدید نشود.
سرخی در نشست خبری امروز خود گفت: «عناوین زیادی در بارسلونا کسب کردم و هرگز چنین چیزی را تصور نمی کردم. همیشه این را به یاد خواهم داشت، تمام افتخاراتی را که با هم تیمی هایم به دست آورده ام. طبعا اولین بازی همیشه خاص ترین خواهد بود. این رویای هر کودکی است که به لاماسیا می رسد. این خاص ترین روز تمام زندگی من است.»

کاپیتانی بارسا: «کاپیتان اول بودن مهمترین لحظه در دوران حرفه ای من بود. من کاپیتان هایی در بارسا داشتم که الگوهایم بودند و از آنها یاد گرفتم. کاپیتانی بارسا یک افتخار بزرگ بود و چیزی با آن برابری نمی کند. من بازوبند را به مارک آندره تراشتگن تحویل دادم و برایش بهترین ها را می خواهم.»
سرخی در مورد بهترین گلش برای بارسا گفت: «از بین 19 گلی که من به ثمر رساندم، انتخاب یکی از آنها دشوار است. اولین گلی که در نوکمپ زدم، گل به رئال مادرید و مخصوصا پاری سن ژرمن، که این یکی را  برای یک عمر به یاد خواهم داشت. گل به پی اس جی (گل ششم بارسا در مارس 2017) از باورنکردنی ترین لحظات زندگی من بود و به عنوان یکی از جادویی ترین شب ها در خاطره ها ماند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره