نماد آخرین خبر

چمن نقش جهان؛ بیماری مزمنی که حاد شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چمن نقش جهان؛ بیماری مزمنی که حاد شد!

ورزش 3/با نگاهی به گذشته خواهیم دید چمن ورزشگاه نقش‌جهان در سال‌های گذشته با شروع فصل تابستان و گرمای شدید هوا و پیش از شروع لیگ برتر شرایط مناسبی نداشته است و با توجه به تکرار این اتفاق، سپاهان چاره‌ای جز زه‌کشی و تعویض چمن نقش‌جهان ندارد.
جدیدترین حاشیه ورزشگاه نقش‌جهان مربوط جلسه هماهنگی بازی ایران و قرقیزستان است، در این جلسه عنوان شد تیم ب و تیم زنان سپاهان مسابقات خود را در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌کردند.
نگاهی دقیق‌تر به مسابقات فصل گذشته نشان می‌دهد، تیم فوتبال زنان سپاهان دیدار‌های خود در اصفهان را در زمین چمن کمپ باغ فردوس و شهدای جروکان برگزار می‌کرده و حتی در نقش‌جهان تمرین نکرده است.
تیم سپاهان ب نیز در مرحله گروهی لیگ دسته سه در ورزشگاه قدس و در مرحله پلی‌آف در فولادشهر میزبان رقبای خود بوده است.
این شرایط برای تیم‌های پایه سپاهان نیز حاکم است و تیم‌های آکادمی این باشگاه نیز دیدارهای خود را در کمپ صفائیه، ورزشگاه قدس و ... برگزار می‌کردند و تنها تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان برای برگزار تمرین و مسابقات خود از ورزشگاه نقش جهان استفاده می‌کرده.
با وجود تمام این مشکلات، آنجه مسلم است، سپاهان به عنوان یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های آسیا باید فکری اساسی به حال چمن نقش‌جهان داشته باشد، سپاهانی‌ها حتی مدرسی از اروپا برای برگزاری دوره‌ تخصصی برای حفظ و مراقبت از چمن ورزشی به ایران آوردند و حالا با کمک همان کارشناسان اروپایی می‌توانند چمنی در حد بالاترین استانداردهای جهانی داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره