نماد آخرین خبر

ربیعی: پرسپولیس برای لیگ نخبگان تقویت شده است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ربیعی: پرسپولیس برای لیگ نخبگان تقویت شده است

ورزش 3/ذوب‌آهن اصفهان که تمرینات پیش‌فصل و برنامه‌های نقل و انتقالی خود را زیرنظر محمد ربیعی دنبال کرد، فردا در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در اراک میهمان پرسپولیس خواهد بود. ربیعی امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در خصوص شرایط ذوب‌آهن و تقابل با پرسپولیس صحبت کرد.
سرمربی ذوب‌آهن در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: خوشحالم که در شهر اراک در خدمت دوستانی هستم که افتخار داشتم یک سال در این شهر در خدمت‌شان باشم. به هر حال بازی اول لیگ است. می‌دانیم که پرسپولیس قهرمان دو دوره متوالی و چندین دوره اخیر لیگ بوده و تیم بسیار محترمی است که از بار فنی و کیفی خوبی برخوردار است و نسبت به گذشته هم برای حضور در لیگ نخبگان تقویت شده است.

او با اشاره به شرایط ذوب‌آهن در پیش‌فصل ادامه داد: ما هم خودمان را برای بازی فردا مهیا کردیم، اما بدون اغراق باید بگوییم فصل امسال برای همه تیم‌ها دوره پیش‌فصل کوتاهی داشت و فکر می‌کنم نسبت به سال‌ها گذشته بیشتر زمان می‌برد که تیم‌ها به فرم بهتری برسند. خود ما ۲۵ روز زمان پیش‌فصل داشتیم که زمان کوتاهی برای آماده‌سازی تیم برای فصل جدید است؛ این موضوع هم دلایل متعددی داشته که اکثر تیم‌ها با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند.
ربیعی افزود: علاوه بر این‌ها مقداری مشکلات اداری هم برای استفاده از چند بازیکن‌مان داریم که فردا بعد از بازی در این باره صحبت خواهم کرد. الان تمرکز خودمان و تیم‌مان را به بازی فردا معطوف می‌کنیم و امیدواریم بازی اول لیگ با وجود همه شرایطی که بازی‌های اول دارند، بازی خوبی دربیاید و کسانی که این بازی را می‌بینند، لذت ببرند.
سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات گفت: یک ویدئویی در کل کشور از شرایط باشگاه ذوب‌آهن وایرال شد. ما مشکلات خودمان را هم داشتیم. البته نمی‌توانم این را کتمان کنم که انتظار شخص خودم برای تیمی که توانسته بود در فصل گذشته خودش را در جمع پنج تیم برتر قرار بدهد، این بود که بتوانیم با شرایط بهتری روبه‌رو باشیم و تیم بهتری مهیا کنیم‌.

او ادامه داد: متاسفانه ما چهار بازیکن خوب‌مان را سال گذشته به دلیل مصدومیت از دست دادیم، دو بازیکن‌مان سرباز شدند و دو مهره تاثیرگذار سال گذشته‌مان جدا شدند؛ آقای جواد محمدی به فولاد رفت که بحث‌های حقوقی‌اش را باشگاه پیگیری خواهد کرد و آقای محمدحسین اسلامی هم به استقلال رفت. وقتی با سال قبل مقایسه کنیم، باید چیزی حدود ۸-۹ تغییر نسبت به اول فصل قبل و اول این فصل داشته باشیم. باشگاه تلاش خودش را کرد و من کارخانه ذوب‌آهن را هم درک می‌کنم و شرایط‌شان را می‌دانم. می‌دانم که بسیاری در تلاش هستند که شرایط برای باشگاه‌داری فراهم شود.
سرمربی سبزپوشان اصفهانی در پایان عنوان کرد: به هر حال چیزی که با من صحبت شده بود و با آن چیزی که بعدها مصوب شد، مغایرت داشت، ولی به هر حال کار را ادامه دادیم و امیدوارم بتوانیم در این مدت باقی‌مانده از تاریخ نقل و انتقالات تیم‌مان را از لحاظ اسکواد برای ادامه فصل تکمیل کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره