نماد آخرین خبر

تعریف عجیب بلینگام از امباپه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تعریف عجیب بلینگام از امباپه!

ورزش 3/جود بلینگام پس از اولین بازی کیلیان امباپه برای رئال مادرید، از این بازیکن تمجید کرد.
رئال مادرید چهارشنبه شب در سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا قرار گرفت و موفق شد با گل‌های فدریکو والورده و کیلیان امباپه با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برسد.
علی‌رغم اینکه دو ستاره اروگوئه‌ای و فرانسوی زننده گل‌ها بودند اما جود بلینگام نقش اصلی هر دو موقعیت بود. روی گل اول او حرکت زیبایی را در پشت محوطه آغاز کرد و سپس توپ را به وینیسیوس جونیور سپرد که در نهایت با پاس او گل اول به ثمر رسید.
گل دوم هم که توسط امباپه به ارمغان آمد، روی پاس بی‌نظیر بلینگام زده شد و رئال اختلاف را به دو رساند. همین باعث شد که پس از پایان بازی، جود بلینگام به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

او پس از بازی در مورد نقش جدیدش در ترکیب رئال گفت: «مربی به من اعتماد دارد تا در این پست موقعیت‌سازی کنم و موقعیت‌های حریف را هم خنثی کنم. وقتی لازم باشد، می‌توانم جلوتر بروم، و زمانی که لازم باشد عقب بیایم و کمک کنم، می‌توانم این کار را انجام دهم. هر کاری که مربی بخواهد انجام دهم، انجامش می‌دهم.»
او در مورد درخشش امباپه در بازی اولش گفت: «کیلیان امباپه یک هم تیمی عالی است، او نه تنها بازیکنی درخشان در خط حمله است، بلکه مانند یک سگ برای تیم کار می‌کند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره