نماد آخرین خبر

امباپه: مدت‌ها منتظر چنین شبی بودم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امباپه: مدت‌ها منتظر چنین شبی بودم

ورزش 3/کیلیان امباپه احساساتش را پس از اولین بازی برای رئال مادرید و قهرمانی در سوپرجام ابراز کرد.
در دیدار رئال مادرید و آتالانتا که در چارچوب سوپرجام اروپا برگزار شد، کیلیان امباپه اولین بازی خود را برای مادریدی‌ها انجام داد و در همین دیدار گلزنی کرد و به تیمش کمک کرد تا با نتیجه ۲-۰ آتالانتا را شکست دهد. این گل در دقیقه ۶۸ به ثمر رسید و امباپه توانست در اولین حضورش برای رئال مادرید شبی درخشان را ثبت کند.
پس از بازی، امباپه در مصاحبه‌ای به تحلیل بازی پرداخت و از اینکه توانسته اولین بازی و اولین گلش را در یک شب برای رئال مادرید ثبت کند، ابراز خوشحالی کرد.
شروع رویایی؟ «شب بزرگی بود. مدت‌ها منتظر این لحظه بودم. بازی با این پیراهن، با این لوگو، برای این هواداران، خیلی خوشحالم. گل مهم است، من مهاجم هستم اما واقعاً فقط می‌خواستم بازی کنم. در این تیم همیشه باید برنده شویم.»
احساست پس از بازی امشب؟ «خیلی خوشحالم. ما بهترین بازیکنان را در همه پست‌ها داریم، هنوز باید بهتر شویم. من اولین کسی هستم که بهتر خواهم شد.»

زدن ۵۰ گل در این فصل؟ «ما رئال مادرید هستیم. مهم نیست که من پنجاه گل بزنم، اگر بتوانم ۵۰ گل بزنم، پس عالی است، ۵۰ گل می‌زنم. ما همیشه باید برنده شویم. پس همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره