نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

گاریدو: برد برای پرسپولیس خیلی مهم است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گاریدو: برد برای پرسپولیس خیلی مهم است

ورزش 3/ خوان کارلوس گاریدو در اولین نشست مطبوعاتی این فصل فوتبال ایران حضور یافت و در حالی که تیمش برای دیدار خانگی راهی اراک شده، اولین اظهارات خود در مورد لیگ بیست و چهارم را انجام داد.
مدیررسانه پرسپولیس پیش از اظهارات سرمربی سرخپوشان گفت که باشگاه پرسپولیس از اراک برای میزبانی این دیدار قدردانی می‌کند اما محلی که برای نشست مطبوعاتی در نظر گرفته شده، خوب نیست. او سپس از گاریدو خواست تا صحبتهایش را آغاز کند.

* صحبتهای اولیه؟
بهتر است انگلیسی صحبت کنم یا اسپانیایی؟
* هرجور که دوست دارید؟

خبرنگاران انگلیسی را متوجه می‌شوند؟
* عموما نه.
پس اسپانیایی صحبت میکنم.
* بفرمایید.
سلام عرض می‌کنم به همه دوستان و از شما متشکرم. بازی اول ما در لیگ برتر است و خیلی شور و اشتیاق داریم که این بازی را ببریم. فکر می‌کنم و عقیده دارم که تیم در این مدت شرایط خوبی را سپری کرده و در شاریط عالی مسابقات را آغاز خواهیم کرد. چیزی که نیاز داریم پیروزی است و خیلی اهمیت دارد که با برد شروع کنیم.
* قدرت تیم حریف؟
میدانم که بازی سختی داریم و حریفمان حریف سختی است. می‌دانم در داخل 90 دقیقه بازی زمان سختی را خواهیم داشت. چیزی که انتظار داریم این است که تیم و بازیکنان مثل همیشه بازی کنند. تعهدی که همه بازیکنان به تیم دارند مهم است و آنها می‌دانند مقابل حریف قدرتمندی بازی خواهند کرد. ما دنبال سه امتیاز هستیم و اینکه هوادارانمان از این بازی راضی باشند.
**مدیررسانه پرسپولیس: سوالی هست؟
* خبرنگاران: نه!
گاریدو: تشکر، تشکر!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره