نماد آخرین خبر

هنوز نمی‌دانم کمپانی از من چه می‌خواهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هنوز نمی‌دانم کمپانی از من چه می‌خواهد!

ورزش 3/توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هنوز نمی‌داند نقشش در تیم ونسان کمپانی چیست.
ونسان کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، فصل سختی را در پیش دارد. او پس ناکامی‌های فراوان توماس توخل، به‌عنوان جانشین این مربی انتخاب شده و باید بتواند با نمایش‌های خوبش فصل گذشته را از ذهن هواداران پاک کند.
توماس مولر، یکی از بازیکنان باتجربه بایرن مونیخ، درباره نقش خود تحت هدایت ونسان کمپانی گفت: «در حال حاضر نمی‌دانم نقش من چه خواهد بود. فوتبال بسیار سریع و پویا است. من در بهترین شرایط بدنی هستم و پر از انرژی. بقیه چیزها را خواهیم دید. این یک وضعیت جدید برای همه است. البته امیدوارم بتوانم با کیفیت‌هایی که دارم و من را از دیگران متمایز می‌کند، نقش مثبتی ایفا کنم. من بسیار سخت کار می‌کنم تا بیشترین زمان بازی ممکن را به‌دست آورم اما این چیزی است که همه می‌خواهند. من با ذهن باز وارد فصل می‌شوم. می‌دانم که به دلیل شرایط کلی‌ام، برای من آسان‌تر است که خارج از چارچوب فکر کنم، من باشگاه را می‌شناسم، شرایط را بهترین می‌دانم و سهم خود را برای موفقیت بیشتر تیم انجام خواهم داد.»
مولر همچنین افزود: «من هنوز هم نقاط قوت خود را در ایجاد موقعیت‌ها و گلزنی می‌بینم. البته، خوشحالم که دوباره رویکرد پرسینگ داریم، این با نقاط قوت من سازگار است. در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و در یورو دیدم که هنوز هم می‌توانم در مدت زمان کوتاهی گل بزنم و موقعیت ایجاد کنم.»

مولر درباره کمپانی و کادر فنی او گفت: «مربیان راه را نشان می‌دهند، آنها در حال درک اوضاع هستند، این قابل توجه است. اما آیا این به تنهایی ما را به امتیازات و بازی‌های خوب می‌رساند؟ چیزی که باید در آن پیشرفت کنیم عملکرد ما در زمین است، باید مطمئن شویم که دوباره مسلط هستیم، که حریف را بیشتر تحت تأثیر قرار دهیم. می‌خواهیم بعد از سوت پایان بگوییم که بازی خوبی داشتیم»
مولر درباره این فصل گفت: «این یک وضعیت جالب برای هواداران و بازیکنان است. همه می‌پرسند که بایرن مونیخ پس از کسب مقام سوم در سال گذشته چگونه واکنش نشان خواهد داد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره