نماد آخرین خبر

به‌خاطر سیمئونه و گریزمان اتلتیکو را انتخاب کردم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به‌خاطر سیمئونه و گریزمان اتلتیکو را انتخاب کردم

ورزش 3/رابین لو نورمان، مدافع تیم ملی اسپانیا، می‌گوید پس از مشورت با دیه‌گو سیمئونه و آنتوان گریزمان اتلتیکومادرید را انتخاب کرد و از رئال سوسیه‌داد جدا شد.
رابین لو نورمان در ماه جاری با جدایی از رئال سوسیه‌داد با قراردادی تا سال 2029 به ارزش 30 میلیون یورو به اتلتیکومادرید پیوست.
این مدافع اصالتا فرانسوی که برای تیم ملی اسپانیا به میدان می‌رود، در سن 27 سالگی و با 167 بازی در لالیگا، اولین نیروی تقویت برای دفاع تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه بود.
او پس از چند روز تمرین زیر نظر دیه‌گو سیمئونه درباره حضور در اتلتیکومادرید گفت: "در تمرینات احساس راحتی می‌کنم، قوی‌تر می‌شوم، مربی از من می‌خواهد در دفاع قوی باشم و این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. مطمئنم که نتایج خوبی به‌دست می‌آید.
دفاع سه نفره سیمئونه؟
تمرین کردن با این مربی خیلی خاص است، او هم به‌عنوان بازیکن و هم به‌عنوان مربی یک اسطوره بود، اتلتیکو بهترین مکان برای ادامه پیشرفت در حرفه من است. ما روی تاکتیک‌ها کار می‌کنیم و سعی می‌کنم تمام تلاشم را به کار بگیرم.

چرا اتلتیکومادرید را انتخاب کردی؟
من صحبت‌های زیادی با سیمئونه و آنتوان گریزمان داشتم. از همان لحظه اول متوجه این اعتماد شدم و این به تصمیم‌گیری کمک زیادی می‌کند. اتلتیکو همیشه یکی از بهترین تیم‌های دفاعی جهان بوده است. ما با مربی کار می‌کنیم و باید همین مسیر را ادامه دهیم. گروه بسیار قوی است، گروهی با کیفیت عالی و مربی‌ای وجود دارد که ویژگی‌های خود را نشان داده است. ما باید متمرکز باشیم و بازی به بازی پیش برویم. روز به روز خواهیم دید که مربی ما را به کجا می‌رساند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره