نماد آخرین خبر

چلسی با این ولخرجی‌ها تبدیل به دیوانه‌خانه شده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چلسی با این ولخرجی‌ها تبدیل به دیوانه‌خانه شده!

ورزش 3/ریو فردیناند به انتقاد از هزینه‌های هنگفت ۱ میلیارد پوندی چلسی تحت مالکیت تاد بولی پرداخت و مدعی شد که این هزینه‌ها باشگاه را به یک «دیوانه‌خانه» تبدیل کرده است.
مالکیت جدید، به رهبری میلیاردر آمریکایی و شرکت کلرلیک کپیتال، از زمان خرید باشگاه از رومن آبراموویچ در ماه می ۲۰۲۲، مبلغ چشمگیری معادل ۱.۳ میلیارد پوند را برای جذب نزدیک به ۴۰ بازیکن در استمفوردبریج سرمایه‌گذاری کرده است.
تیم اصلی انزو مارسکا اکنون از ۴۳ بازیکن تشکیل شده است که بیشتر آنها در دو فصل گذشته به تیم پیوسته‌اند و انتظار می‌رود که چلسی برای تقویت تیم خود در آستانه فصل جدید، هزینه‌های بیشتری نیز انجام دهد. انزو فرناندز و مویسس کایسدو هر دو با قراردادهایی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون پوند به تیم پیوسته‌اند، در حالی که میخایلو مودریک با هزینه ۸۸ میلیون پوند به تیم اضافه شده است. اخیراً نیز، پدرو نتو برای بولی ۵۴ میلیون پوند هزینه داشته است.
فردیناند اما استراتژی این هزینه‌ها را زیر سوال برده و معتقد است که شایعات مربوط به جذب بازیکنان جدید، بر بازیکنان فعلی در رختکن تاثیر خواهد گذاشت. او در یک ویدیو در شبکه اجتماعی ایکس گفت: «دوست دارم یک توپ کریستالی داشته باشم و آینده باشگاه‌شان را ببینم. باید صادق باشم، فکر می‌کنم در حال حاضر آنجا یک دیوانه‌خانه است. تصور کنید که بازیکنی در آن رختکن باشید و هر روز صبح به محض بیدار شدن به تلفن خود نگاه کنید. امروز چه کسی را جذب کرده‌ایم؟ این دیوانگی است. هر روز دیگر یک بازیکن جدید جذب می‌کنند. فکر می‌کنم تحت این مالکیت جدید، ۳۶ بازیکن به تیم اضافه شده‌اند و هنوز هم دو بازیکن دیگر می‌خواهند. بیش از یک میلیارد پوند هزینه شده است. می‌خواهم ببینم در ۱۸ ماه تا دو سال آینده چه اتفاقی می‌افتد. می‌خواهم به آن نقطه برسم. نمی‌دانم این به کجا می‌رود. اگر آنها می‌دانند که این داستان به کجا می‌رود، نابغه هستند.»

چلسی قرار است دوباره بزرگترین هزینه‌کننده لیگ برتر در این تابستان باشد. در واقع، برای سومین پنجره متوالی از زمان تصاحب، چلسی از رقبای خود پیشی گرفته و تاکنون ۱۰ بازیکن با مجموع هزینه‌ای نزدیک به ۲۰۰ میلیون پوند جذب کرده است. اما بولی اوایل امسال از این هزینه‌های ۱ میلیارد پوندی دفاع کرد و گفت: «ما پول خرج نمی‌کنیم، ما سرمایه‌گذاری می‌کنیم. وقتی پول خرج می‌کنیم، سرمایه‌گذاری می‌کنیم و این بازیکنان همچنان ارزش خود را حفظ می‌کنند. من معتقدم که سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در چلسی ارزش خود را حفظ کرده‌اند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره