نماد آخرین خبر

روی کین: از کارشناسی فوتبال خسته شده‌ام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روی کین: از کارشناسی فوتبال خسته شده‌ام!

ورزش 3/روی کین قصد دارد از کارشناسی فوتبال کناره‌گیری کند.
این اسطوره منچستر یونایتد سال گذشته توسط یک هوادار آرسنال در ورزشگاه امارات مورد حمله قرار گرفت. او می‌گوید که «دردسر» این کار باعث شده که تصمیم بگیرد به‌زودی از این حرفه کناره‌گیری کند.
روی کین در روز تولد ۵۳ سالگی‌اش در پادکست «استیک تو فوتبال» گفت: «امیدوارم در حدود ۱۲ ماه آینده از این مسابقه موش‌ها خارج شوم. یک خانه خوب در جایی، یک قطعه زمین، چند حیوان. از این کار خسته شده‌ام.»
جیمی کاراگر از او پرسید که آیا در ده سال آینده همچنان کارشناس خواهد بود؟ کین پاسخ داد: «قطعاً نه. شوخی می‌کنی؟ من برای ۱۰ ماه آینده هم با این کار مشکل دارم. فکر نمی‌کنم در ده سال آینده کارشناس باشم. من فوتبال را دوست دارم اما دردسر مسابقات، رسیدن به بازی‌ها و دردسر هواداران، چند ماه پیش در دادگاه بودم چون کسی به من حمله کرده بود. فکر می‌کنی از این جنبه لذت می‌برم؟ قطعاً نه. بازی‌ها خوب هستند. رسیدن به بازی‌ها، مردم که نامت را صدا می‌زنند، چیزهای خوب، چیزهای بد، دردسرهای این شغل یک مزاحمت بزرگ هستند.»

روی کین که در سال ۲۰۱۱ اولین‌بار به‌عنوان کارشناس در تلویزیون ظاهر شد، از آن زمان به‌طور منظم در صفحه نمایش‌ها حضور داشته است و حالا به نظر می‌رسد که قرار است از این شغل خداحافظی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره