نماد آخرین خبر

ال‌کلاسیکوی ایران سوت نخورده به جنجال کشیده شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ال‌کلاسیکوی ایران سوت نخورده به جنجال کشیده شد

ورزش 3/ال‌کلاسیکوی فوتسال روز جمعه و از ساعت 15 در سالن پیروزی اصفهان سوت خواهد خورد، اما مدیران باشگاه مس سونگون خواهان بازگشت ساعت بازی به زمان قبلی هستند.
دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، دو غول بزرگ و پرافتخار فوتسال ایران که به ال‌کلاسیکو مشهور است، روز جمعه در اصفهان پیگیری خواهد شد و از همین حالا این مسابقه حساس و نفس‌گیر درگیر حاشیه شده. نبرد پر تب و تاب دو تیم که از شبکه اصفهان و ورزش به صورت زنده پخش می‌شود و برای پوشش بی‌دردسر آن و به علت دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های سپاهان و چادرملو اردکان، به ساعت 15 تغییر پیدا کرد. این موضوع ابتدا موافقت مدیران مس سونگون را به همراه داشت، اما به نظر می‌رسد آن‌ها در تصمیم خود صرف نظر کرده‌اند و طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتسال خواهان عدم تغییر در زمان مسابقه شده‌اند.

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری فوتسال به شدت پیگیر پخش زنده مسابقات هستند، این مسئله بسیار عجیب به نظر می‌رسد و گویا مسی‌ها اعتقاد دارند که تغییر پیدا کردن ساعت بازی فقط برای حضور تماشاگران سپاهان در این جدال و سپس راهی شدن آن‌ها به نقش جهان خواهد بود.
از آنجایی که مسافت سالن پیروزی و استادیوم نقش جهان کوتاه است، حتی اگر ال‌کلاسیکو فوتسال ساعت 16 برگزار شود، باز هم هیچ مشکلی برای طرفداران سپاهانی پیش نخواهد آمد و تنها دلیل تغییر ساعت بازی فقط پخش زنده ال‌کلاسیکو بوده است.

با این حال باید دید واکنش سازمان لیگ به نامه مدیران مس سونگون چه خواهد بود. اما آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود، سازمان لیگ بعید است که ساعت بازی را تغییر دهد و ال‌کلاسیکو در همان زمان مقرر سوت خواهد خورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره