نماد آخرین خبر

آنچلوتی: امباپه می‌تواند برای‌مان ۵۰ گل بزند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی: امباپه می‌تواند برای‌مان ۵۰ گل بزند!

ورزش 3/کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است کیلیان امباپه توانایی زدن ۵۰ گل در یک فصل را دارد.
در دیدار سوپرجام اروپا یوفا که چهارشنبه شب در ورزشگاه ملی ورشو برگزار شد، رئال مادرید با نتیجه ۲-۰ آتالانتا را شکست داد. گل‌های این بازی توسط فدریکو والورده در دقیقه ۵۹ و کیلیان امباپه در دقیقه ۶۸ به ثمر رسیدند.
پس از بازی، کارلو آنچلوتی در مصاحبه‌ای به تحلیل بازی پرداخت. او گفت: «ما در نیمه اول کمی مشکل داشتیم، زیرا آتالانتا فشار زیادی آورد و به خوبی دفاع کرد. در نیمه دوم بازی کمی باز شد، آنها نشانه‌هایی از خستگی نشان دادند و ما فضای بیشتری داشتیم. در نیمه اول آنها بیشتر دوئل‌ها را بردند و ما مشکلات بیشتری داشتیم. با فضای بیشتر، رودریگو، وینیسیوس و امباپه بسیار خطرناک هستند.»
در مورد عملکرد جود بلینگام، آنچلوتی افزود: «او در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد. خوشحالم که او در پست جدید به خوبی بازی کرد.»
در پاسخ به این سوال که آیا امباپه می‌تواند به ۵۰ گل برسد، آنچلوتی گفت: «بله به نظرم او می‌تواند. او کیفیت لازم برای زدن گل‌های زیاد را دارد. ما باید تعادل تیم را پیدا کنیم و امروز این تعادل را داشتیم، اگرچه در نیمه اول بازی چندان تماشایی نبود اما تیم در دفاع بازی بزرگی انجام داد.»
او در مورد اینکه رئال به چه چیزهایی برای رسیدن به ۱۰۰ درصد آمادگی نیاز دارد، گفت: «بازیکنانی که یک هفته پیش به تیم پیوستند در شرایط خوبی قرار دارند. من از این موضوع قدردانی می‌کنم. هیچ چیزی کم نیست. به چیزی نیاز نداریم، ما باید کار کنیم، بجنگیم و در هر بازی با تمام توان رقابت کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره