نماد آخرین خبر

قائمی: دوستانی مشورت اشتباه به صابر کاظمی داده بودند

منبع
فارس
بروزرسانی
قائمی: دوستانی مشورت اشتباه به صابر کاظمی داده بودند

فارس/مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: متاسفانه در آن مقطع زمانی دوستانی به صابر کاظمی مشاوره اشتباه داده بودند که باعث شده بود این تصمیم را بگیرد.
فرهاد قائمی مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران و بازیکن دوره نسل طلایی والیبال درباره جلسه‌ای که روز گذشته (سه‌شنبه 23 مرداد) با رئیس فدراسیون والیبال و صابر کاظمی داشتند، اظهار کرد: وقتی رای کمیته انضباطی صابر صادر شد با او صحبت کردم و خودش متوجه شده بود که تصمیمی که گرفته اشتباه بوده است. لابلای صحبت‌هایی که داشت فهمیدم متاسفانه در آن مقطع زمانی دوستانی به او مشاوره اشتباه داده بودند که باعث شده بود این تصمیم را بگیرد. بعد از این اتفاقاتی که افتاد صابر با من صحبت کرد و فهمید که نباید چنین تصمیمی میگرفت که کار به این مرحله بکشد.

وی ادامه داد: صابر گفت که از کاری که کرده واقعا ناراحت است و دوست دارد جبران کند و دوباره لباس تیم ملی را بپوشد و انگیزه‌اش هم بیشتر از پیش خواهد بود. او تاکید کرد که حاضر است با عملکرد خود این موضوع را ثابت کند. بعد از مکالمه با صابر با رئیس فدراسیون صحبت کردم که در صورت امکان جلسه‌ای حضوری داشته باشیم تا آقای تقوی حرف های صابر را بشنود و من هم درخواستم را از رئیس فدراسیون مطرح کنم.قائمی در خصوص درخواستش از رئیس فدراسیون عنوان کرد: درخواستم این بود که بخاطر منافع والیبال با توجه به هدف آقای تقوی که المپیک 2028 لس آنجلس است و صابر به لحاظ سنی و استعدادی می تواند در این راستا به هدف مدنظر کمک کند، نگاهی مثبت و پدرانه به این موضوع داشته باشند. اولویت والیبال ایران است و صابر بازیکن جوانی است و به هر حال این رده سنی اشتباهاتی یا خطاهایی دارند که وظیفه ماست که دست آن ها را بگیریم و در شرایط سخت راه درست را نشانشان دهیم.
مربی تیم ملی نوجوانان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه با تقوی تصریح کرد: خوشبختانه آقای تقوی صحبت‌های صابر را شنید و ما هم درخواست خود را ارائه دادیم.

از رئیس فدراسیون خواستم که نگاه مثبت پدرانه به این موضوع داشته باشد و شرایطی فراهم شود که صابر بار دیگر در خدمت تیم ملی باشد و در رای صادر شده تجدیدنظر کند تا دل مردم ترکمن صحرا دوباره شاد شود. ان شاالله هم صابر با انگیزه تر ادامه دهد و هم اتفاق خوبی برای والیبال کشورمان رقم بخورد.

وی ادامه داد: در جلسه با تقوی انتظاراتی که مردم از والیبال و بازیکنان داشتند، بیان شد. وویسی از یکی از طرفداران والیبال برای صابر پخش شد و صدای این هوادار روی هر دوی ما تاثیر گذاشت. صابر اشتباهاتش را پذیرفت و به رئیس فدراسیون قول داد که با تمام وجود و مصمم تر از قبل در خدمت تیم ملی باشد.

قائمی با تاکید بر این که این اتفاق تلنگری برای صابر شد، گفت: مردم ترکمن صحرا دوست دارند که نماینده ای در تیم ملی داشته باشند. بار مسوولیت زیادی روی دوش صابر است و باید اولویتش لباس تیم ملی باشد.وی در پاسخ به این پرسش که برخورد درست با بازیکنانی که از حضور در تیم ملی امتناع کردند چیست؟، عنوان کرد: من از دلایل آن ها مطلع نیستم و نمی توانم قضاوتی داشته باشم اما باید با با تک تک بازیکنان درباره نیازها و مشکلاتشان صحبت شود. بعضی از مشکلات با صحبت کردن برطرف می‌شود. با صحبت کردن مطمئنا به خروجی خوبی می‌رسیم و خیلی از مشکلات حل خواهد شد.
بازیکن سابق تیم ملی ضمن تشکر از تقوی خاطرنشان کرد: جلسه با رئیس فدراسیون بسیار امیدوارکننده بود و من نگرشم تغییر کرد. انگیزه بالایی گرفتم. او صدای بازیکنان را می شنود و از چهره صابر متوجه شده بود که این بازیکن قرار است واقعا کمک کند. حرفهای صابر را گوش داد و نیازهای فنی و اخلاقی که فدراسیون از صابر دارد را بیان کرد. خیلی خوشحالم که با نگاه مثبت به این موضوع نگاه کرد و انشالله که شرایطی ایجاد شود که تقوی در مورد صابر یک نگاه پدرانه نسبت به رایی که صادر شد، داشته باشد و در نهایت تصمیمی گرفته شود که در پیشرفت والیبال موثر باشد.وی در پایان گفت: سال بعد کار سختی در پیش داریم تا رنکینگ را بهبود بخشیم و بهترین فرصت است که نیروهای جوان با روحیه بالا بار دیگردر قالب تیم ملی قرار بگیرند تا انشالله بتوانند دوباره روزهای خوب والیبال را برگردانند. بار دیگر از تقوی تشکر می کنم و امیدوارم که تصمیمی بگیرند که صابر دوباره به بازی تیمی بازگردد چون تمرین انفرادی مطمئنا او را از شرایط آمادگی بدنی دور می کند. تصمیمی بگیرند که صابر از بازی کردن دور نشود و جریمه‌اش تا حد امکان بخشیده شود تا بتواند با عملکردی خوب جواب محبت‌های مردم را بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره