نماد آخرین خبر

حیرت از درخشش بلینگام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حیرت از درخشش بلینگام

ورزش 3/ریو فردیناند بار دیگر مبهوت عملکرد درخشان جود بلینگام شد و از او تمجید کرد.
بلینگام یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب رئال مادرید در دیدار شب گذشته این تیم برابر آتالانتا در سوپر جام فوتبال اروپا بود که با پیروزی ۰-۲ رئال به پایان رسید و اولین جام قهرمانی فصل جدید را برای این تیم به ارمغان آورد. 
این ستاره انگلیسی به‌خصوص در نیمه دوم نمایشی خیره کننده را ارائه کرد و پاس گل دوم رئال مادرید را هم برای کیلیان امباپه فرستاد تا نقش موثری را در پیروزی تیمش و کسب این عنوان قهرمانی ایفا کرده باشد و در نهایت هم جایزه بهترین بازیکن زمین را از سوی مسئولان بازی دریافت کرد.
فردیناند که مبهوت درخشش این بازیکن در ترکیب رئال شده بود پس از پایان این بازی به TNT Sports گفت: «جود بلینگام یک کلاس از بقیه بازیکنان جدا است. او واقعا بازیکنی خارق‌العاده در زمین است. تاثیرگذاری او روی این بازی بی‌نظیر و درخشان بود.»
بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال مادرید پیوست و خیلی زود خودش را به عنوان ستاره اصلی این تیم مطرح کرد و توانست ناجی تیمش در بسیاری از دیدارهای فصل گذشته باشد. او حالا آماده است تا بار دیگر فصلی درخشان را پشت سر بگذارد و امیدوار است که بتواند آمار فوق‌العاده‌اش در فصل گذشته را بار دیگر تکرار کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره