نماد آخرین خبر

اعلام زمان بازگشت تونالی به میادین فوتبال

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اعلام زمان بازگشت تونالی به میادین فوتبال

تسنیم/هافبک ایتالیایی تیم فوتبال نیوکاسل در آستانه بازگشت به میادین فوتبال با نزدیک شدن به پایان دوره محرومیتش است.
باشگاه نیوکاسل اعلام کرد ساندرو تونالی هافبک ایتالیایی‌اش از تاریخ 28 آگوست (7 شهریور) با پایان یافتن دوره محرومیت 10 ماهه‌اش می‌تواند به میادین فوتبال بازگردد و بازی کند. تونالی به دلیل شرط‌بندی‌های غیرقانونی که برخی از آنها روی نتایج و اتفاقات تیم‌های پیشین دوران بازیگری‌اش از جمله برشا و میلان بوده است، از تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) از حضور در تمامی مسابقات و رویدادهای رسمی فوتبال محروم شد و به همین سبب در این مدت از نیوکاسل هم حقوقی نگرفته است.
با تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا، او در این مدت نه تنها از همراهی راه‌راه‌پوشان تین‌ساید در تمام مسابقات داخلی و اروپایی محروم شد، بلکه شانس همراهی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مسابقات یورو 2024 را هم از دست داد. محرومیت تونالی در واقع 18 ماهه بود، اما همکاری او با مقامات قضایی و اعترافش به تمام تخلفاتی که مرتکب شده است، باعث شد تا هشت ماه از محرومیتش را در قالب دوره‌های آموزشی و روانشناسی برای ترک اعتیاد به قمار و شرط‌بندی سپری کند.
تونالی 24 ساله تابستان گذشته در انتقالی 70 میلیون یورویی از میلان به نیوکاسل پیوست و دستمزد سالیانه‌اش در این تیم لیگ برتری انگلیس هشت میلیون یورو در سال است. این هافبک ایتالیایی که تا سال 2028 تحت قرارداد نیوکاسل است، فصل گذشته در 12 بازی برای این تیم لیگ برتری به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره