نماد آخرین خبر

ترکیب احتمالی ملوان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب احتمالی ملوان

ورزش 3/رونمایی از اولین ترکیب قوهای‌سپید با حضور ستاره‌های سرباز!
بعد از رفت و امد و جابجایی مازیار زارع و سعید دقیقی در نهایت این تیم با بازیکن سابق خود لیگ را آغاز خواهد کرد و بازیکنان سرباز باکیفیتی را به تیم خود اضافه کرده، ترکیب امسال ملوان متفاوت نسبت به سال گذشته خواهد بود و ستاره‌های بیشتری در اختیار دارد.
علیرضا جعفرپور پدیده فصل گذشته رقابت جالبی با حبیب فرعباسی و افشار صداقت خواهد داشت اما باتوجه به کیفیتی که سال قبل نشان داد دور از انتظار نخواهد بود که در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
سعید کریمی، محمدرضا رضایی، یونس اکبرپور و امیررضا افسرده بازیکنان جدیدی هستند که در خط دفاعی جذب شدند و با توجه به جدایی اکوان، عیدی، قاضی‌پور، طیبی و نورمحمدی خط دفاع جدیدی شکل خواهد گرفت، دفاع راست ملوان نقطه مبهمی است که مازیار زارع در این مسابقه نشان می‌دهد به کدام بازیکن اعتماد خواهد کرد.
محمدرضا بردار، سعید صادقی و امید نورافکن بازیکنان جنگنده‌ای هستند که در خط میانی ملوان حضور پیدا خواهند کرد، آنها بازیکنانی مانند سینا سعادتمند و نیما انتظاری دو بازیکن دیگری هستند که شانس حضور خواهند داشت.
اما مثلث هجومی فوق‌العاده ملوانی‌ها در این فصل توسط رضا میرزایی، محمد عمری و رضا جعفری تشکیل خواهد شد و آنها روی نیمکت بازیکنانی مانند سجاد بازگیر، رضا غندی پور جوا و سعید باقرپسند را هم در اختیار خواهند داشت.

ترکیب احتمالی ملوان در دیدار مقابل گل‌گهر به شرح زیر خواهد بود:
علیرضا جعفرپور - سعید کریمی - محمدرضا رضایی - یونس اکبرپور - امیررضا افسرده - امید نورافکن - محمدرضا بردبار - حسین صادقی - رضا میرزایی - محمد عمری - رضا جعفری


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره