نماد آخرین خبر

ترکیب احتمالی گل‌‌گهر؛ بازگشت تارتار با ستاره‌های سرمه‌ای!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب احتمالی گل‌‌گهر؛ بازگشت تارتار با ستاره‌های سرمه‌ای!

ورزش 3/مهدی تارتار به احتمال زیاد با این یازده بازیکن کار خود را در گل‌گهر شروع کند.
تیم فوتبال گل‌گهر در هفته نخست لیگ بیست و چهارم مقابل ملوان قرارخواهد گرفت و مهدی تارتار بعد از پشت سرگذاشتن فصل نقل و انتقالات و پیش فصل مسابقات باید اولین ترکیب خود را مقابل تیم سابقش راهی میدان کند.
تکلیف دروازه‌این تیم مشخص است و محمدرضا اخباری ستاره فصل گذشته گل‌گهر درون دروازه قرار خواهد گرفت، خط دفاعی این تیم تغییرات گسترده‌ای داشته و با حضور اکوان، عیدی و عثمان اندونگ و جدایی آرتا و سامان فلاح تغییرات اساسی داشته است، به نظر می‌رسد که مسیح زاهدی و عثمان اندونگ دو مدافع میانی گل‌گهر در این مسابقه باشند.
در سمت چپ و راست زمین مهدی تیکدری و ابولفضل رزاق‌پور دو بازیکنی هستند که به احتمال زیاد در ترکیب گل‌گهر قرار بگیرند و برای این تیم به میدان بروند.
خط هافبک این را احمدرضا زنده روح، امید حامدی‌فر، گوستاوو واگنین تشکیل خواهند داد و باید دید تارتار چه تفکراتی در سر خواهد داشت، او بازیکنانی مانند اریک بایناما، علیرضا کاظمی و سامان نریمان جهان را با قابلیت‌ و پست‌های مختلف در اختیار خواهد داشت.
در خط حمله پیمان بابایی و علی قربانی اصلی‌ترین گزینه‌ها برای حضور در زمین خواهند بود، بعد از جدایی سعید سحرخیزان باید دید کدام یک از این مهاجمان جای خالی او را پرخواهند کرد.

ترکیب احتمالی گل‌گهر در هفته نخست به شرح زیر خواهد بود:
محمدرضا اخباری - مسیح زاهدی - عثمان اندونگ - ابولفضل رزاق‌پور - مهدی تیکدری‌ - احمدرضا زنده‌روح - امید حامدی‌فر - گوستاوو واگنین - علیرضا کاظمی - پیمان بابایی - علی قربانی


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره