نماد آخرین خبر

آلمیدا: باید برای پیروزی به مصاف چادرملو برویم

منبع
فارس
بروزرسانی
آلمیدا: باید برای پیروزی به مصاف چادرملو برویم

فارس/مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید برای برد به بازی برویم، باید بازی به بازی خوب پیش برویم و ۳ امتیاز بازی‌ها را بگیریم.
هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با چادرملو اردکان اظهار داشت: فردا شروع فصل را خواهیم داشت و سومین سال حضور ما است؛ امیدوارم فصل را با بهترین نتیجه ممکن شروع کنیم، ژوزه مورایس کمی کسالت دارند و امیدواریم خوب شوند و به بازی برسند.
وی ادامه داد: بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و بازیکنان تازه‌ای گرفتیم و جوانان خوبی داریم، سخت تلاش کردیم و بچه‌ها بسیار آماده و در فرم خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
آلمیدا در مورد چمن نقش‌جهان گفت: حقیقت است که زمین خیلی خوب نیست، در بازی با شباب نیز نتوانستیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم، چرخش توپ در زمین سخت بود؛ باید بازی را انجام دهیم و فصل را با بهترین نتیجه و ۳ امتیاز شروع کنیم و مهم نیست کیفیت چمن چگونه است.
مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران انتظار دارند و باید بجنگیم، سال اول قهرمانی را به خاطر یک امتیاز از دست دادیم اما فصل گذشته با پیچیدگی‌هایی همراه بود، باید برای برد به بازی برویم، هواداران بهترین هستند و از ما حمایت می‌کنند و برای برد هر بازی به زمین می‌رویم، باید بازی به بازی خوب پیش برویم و ۳ امتیاز بازی‌ها را بگیریم.
وی همچنین یادآور شد: اکنون بازیکنانی که حضور دارند اهمیت دارد، تمام تلاشمان را کردیم تا بازی فردا را پشت سر بگذاریم، بازیکنان جوان و استعداهای جوان داریم که سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم و ایده‌های تاکتیکی را به آن‌ها بفهمانیم؛ این‌که چه کسی می‌آید یا نمی‌آید مهم نیست و بازی فردا مهم است و باید بازی را ببریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره