نماد آخرین خبر

فلیک: همین بارسا برایم کافی است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک: همین بارسا برایم کافی است!

ورزش 3/پخش هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، می‌گوید از مشکلات باخبر بوده اما از شرایط این تیم و بازیکنانی که در اختیار دارد راضی است.
 بارسلونا شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا باید در ورزشگاه خانگی والنسیا روبروی این تیم به میدان برود و این اولین حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسا در یکب ازی رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم خواهد بود.
این مربی آلمانی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
اولین بازی:
بی‌صبرانه منتظر اولین بازی هستم.  والنسیا مکان خاصی است. تجربه حضور در این لیگ برایم جدید است اما آنها در سطح فوق العاده قرار دارند. بازی سختی خواهد بود و حریف نشان داده است که می‌تواند خیلی خوب بازی کند و یک فوتبال هجومی را در دستور کار دارد. باید به خوبی مراقب فاصله بین خطوط باشیم. کار سختی در پیش داریم.
ثبت قرارداد بازیکنان:

ما ۲۲ یا ۲۳ بازیکن داریم و فردا صبح ترکیب را انتخاب خواهیم کرد. تصمیم من فردا مشخص خواهد شد.
دنی اولمو:
اولمو در شرایط فیزیکی خوبی نیست. او دیر شروع کرد و ما از او مراقبت خواهیم کرد. او فردا در دسترس نخواهد بود. ما می‌خواهیم همه خوب و بدون مصدومیت در زمین حضور داشته باشند.
پدری:
او بازیکنی خاص است که می‌تواند بازی را تغییر دهد. او هم می‌تواند گزینه مناسبی برای حضور در زمین در نیمه دوم باشد. می‌تواند بسیار به ما کمک کند. او در فهرست خواهد بود.
لامین یامال:
بله، او هم می‎‌تواند بازی کند.
فرانکی دی‌یونگ و آنسو فاتی:
قرارداد بازیکنان بیشتری به زودی ثبت خواهد شد. امیدوارم که بتوانیم روی آنها حساب کنیم اما هیچ زمان مشخصی برای بازگشت آنها تعیین نشده است. روند پیشرفت آنها خوب است اما هنوز زمان مشخص نداریم.
بازار نقل و انتقالات:
من از تیمی که دارم راضی هستم. وقتی قراردادم را امضا کردم، می‌دانستم که کار آسانی در پیش نخواهد بود اما با اطمینان کامل به این باشگاه آمدم. از تیمم و شرایطی که در اختیارم قرار داده راضی هستم. ما بازیکنان مصدومی داریم که کم کم بازخواهند گشت. ما همچنان تیمی قدرتمند هستیم.
رقابت با رئال مادرید:

ما تیمی قوی، خوب و با کیفیت بالا چه در زمان تصاحب توپ و چه بدون توپ هستیم. فوتبال در برد و باخت خلاصه می‌شود. اگر ببرید، همه خوشحال هستند. کار برای من هم آسان‌تر می‌شود اما باید به خوبی آماده شوید و ببینید که چه اتفاقی رخ خواهد داد و با شرایط سازگار شوید. این روندی است که باید طی شود و ما با تداوم پیش خواهیم رفت. من به تیمم باور داریم. جو خوبی داریم و همه می‌دانند که دوست دارند چه کار کنند و هیچ دیداری آسان نیست چون قرار است همیشه فشار زیادی روی ما باشد.
کاپیتان چهارم:
ما با مدیران صحبت خواهیم کرد و مشخص می‌کنیم که چه کسی کاپیتان چهارم است. مارک آندره تراشتگن کاپیتان اول ماست و باید برای انتخاب‌های بعدی را‌ی‌گیری کنیم. این کار را هفته بعد انجام خواهیم داد.
گاوی:
من از دیدن بازگشت او به زمین و پیشرفتش خیلی خیلی خوشحال هستم. او خیلی خوب پیشرفت کرده اما حالا زمان صحبت درباره برگشتش نیست. او به خوبی تمرین می‌کند. از همه کسانی که برای بازگشتش تلاش کردند ممنونم. دیدن او در زمین باورنکردنی است. کیفیتش عالی است. من فشاری روی او برای بازگشتش نمی‌گذارم. او خیلی جوان است و سال‌های زیادی بدون مصدومیت در پیش دارد.
تیاگو آلکانتارا:
ما رابطه خیلی خوب با هم داریم و وقتی در مونیخ بودیم رابطه‌مان عالی بود. وقتی تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند، به او گفتم که مربی بسیار خوبی خواهد شد و اگر دوست دارد می‌تواند به دیدار ما بیاید. او خیلی به ما کمک کرد. تیاگو انسان خیلی خوبی است و داشتنش در تیم فوق العاده است. چیزی که در بیرون و درون زمین در اختیار ما قرار می‌دهد عالی است. او حالا از بارسا جدا می‌شود. ما قرار است بلانکو از لاماسیا را داشته باشیم. نمی‌دانم که تیاگو بازخواهد گشت یا نه. این تصمیم او است. می‌خواهد روی خانواده‌اش تمرکز کند.
خریدهای بیشتر:
این چیزی است که به تیمم گفتم: وقتی نمی‌توانید چیزی را تغییر دهید، به آن فکر نکنید. ما روی چیزهایی که توانایی تغییرش را داریم تمرکز می‌کنیم. من این واقعیت‌ها را پذیرفتم. تمرکز ما روی بازی است و می‌خواهیم در والسیا برنده باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره