نماد آخرین خبر

پیشنهاد باورنکردنی عربستانی‌ها به دو ستاره بارسا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد باورنکردنی عربستانی‌ها به دو ستاره بارسا

ورزش 3/ باشگاه‌های عربستانی پیشنهادهای هنگفتی به رافینیا و ایلکای گوندوگان ارائه کرده و امیدوار به جذب این دو بازیکن هستند.
 بارسلونا در چند سال اخیر و به خصوص پس از شیوع جهانی ویروس کرونا با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو شده که خریدهای آنها در پنجره‌های نقل و انتقالاتی را تحت تاثیر قرار داده است اما به نظر می‌رسد که دردسرهای مالی این باشگاه در این تابستان بسیار جدی‌تر است.
آنها تا به حال تنها موفق به خرید دنی اولمو شده‌اند اما حتی نتوانستند قرارداد این بازیکن را هم به ثبت برسانند و در تلاش هستند تا با رعایت قانون فرپلی مالی در نظر گرفته شده از سوی لالیگا بتوانند هرچه زودتر این مشکل را حل کنند، هرچند برای این کار نیاز به تامین بودجه با فروش بازیکنان یا از سوی حامی مالی دارند


مدیران این باشگاه امیدوار بودند که بتوانند با فروش چند بازیکن در این تابستان بودجه مد نظرشان را تامین کنند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند. حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که باشگاه‌های عربستانی پیشنهادهای هنگفتی را برای خرید گوندوگان و رافینیا به مدیر برنامه این دو بازیکن ارائه کرده‌اند.
این در حالی است که بارسا با توجه به سن و عملکرد این دو ستاره آلمانی و برزیلی جایگاه ویژه‌ای در ساختار پروژه ورزشی‌اش برای آنها قائل نیست و از جدایی آنها استقبال می‌کند. اما مشکل اینجاست که این دو بازیکن می‌خواهند به حضورشان در ترکیب بارسا در فصل آینده ادامه دهند و حاضر به جدایی نیستند و این کار را هم برای بارسا و هم عربستانی‌ها سخت خواهد کرد اما تلاش برای متقاعد کردن این گوندوگان و رافینیا تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی ادامه خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره