نماد آخرین خبر

در آسیا همه نگران وضعیت ورزشگاه آزادی هستند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
در آسیا همه نگران وضعیت ورزشگاه آزادی هستند!

ورزش 3/معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از قرعه کشی لیگ نخبگان می‌گوید پیش از قرعه‌کشی هم مسجل بود که قدرت‌های برتر آسیا روبه روی هم قرار می‌گیرند و بازی‌های خوب و هیجان برانگیزی را انتظار می‌کشیم ولی جالب این که همه در آسیا نگران وضعیت ورزشگاه آزادی شده‌اند.
حسین بادامکی در پایان مراسم قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا گفت: چیزی برای غافلگیری نبود. پیش از قرعه کشی هم مشخص بود که قرار است با بهترین‌های آسیا روبه رو شویم. پرسپولیس تیم بزرگ و سرشناسی است. ما در ادوار قبلی نشان دادیم آتش زیر خاکستر هستیم و حریفان هم از ما واهمه دارند. چیزی برای غافلگیری نبود، این لیگ نخبه‌های فوتبال آسیا است و در هر مسابقه دو تیم قدرتمند و مدعی رو به روی هم می‌ایستند.
وی درباره مسایل مطرح شده طی جلسات کاری در کوالالامپور ادامه داد: نکته قابل توجه این است که مسوولان کنفدراسیون بسیار دغدغه وضعیت ورزشگاه آزادی و توانایی میزبانی فوتبال ایران را دارند و درباره شرایط ورزشگاه از ما زیاد سوال شد. وضعیت ورزشگاه برای آن‌ها حائز اهمیت بود و نیاز به گفتن نیست که این مساله در کنترل بخش‌های دیگری است که حتما نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره