نماد آخرین خبر

چلسی برای این بازیکن سر کیسه را شل می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چلسی برای این بازیکن سر کیسه را شل می‌کند

ورزش 3/سانچو، مهاجم 24 ساله انگلیسی، نیم‌فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در بورسیا دورتموند گذراند و پس از اختلاف با اریک تن‌‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، به اولدترافورد بازگشت. او در بازی اخیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در جام خیریه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.
اما اکنون شایعاتی مبنی بر انتقال شوکه‌کننده او به چلسی در آستانه شروع فصل جدید شنیده می‌شود. آبی‌های لندن آماده‌اند تا برای جذب سانچو، مبلغی را پرداخت کرده و دو بازیکن جوان آکادمی خود را نیز در این معامله قرار دهند. آن‌ها همچنین تمایل دارند تا سانچو را به صورت قرضی با بند خرید اجباری جذب کنند که در طول مدت قرضی، حقوق او توسط چلسی پرداخت خواهد شد.
سانچو در صورت انتقال به چلسی، دهمین خرید تابستانی این باشگاه خواهد بود و به مجموع 160 میلیون پوندی که تاکنون هزینه کرده است، افزوده خواهد شد. پیش از این، شایعاتی مبنی بر انتقال او به پاری سن ژرمن مطرح شده بود که به شکست انجامید و قهرمان لیگ یک فرانسه به سراغ دسیره دو از رن رفت.

گفته می‌شود قیمت فعلی سانچو که در سال 2021 با مبلغ 73 میلیون پوند از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، حدود 35 میلیون پوند است. او از زمان حضور در انگلیس در 83 بازی به میدان رفته و 12 گل زده و 6 پاس گل داده است.
در طول دوران قرضی خود در دورتموند فصل گذشته، او در 21 بازی، 3 گل زد و 3 پاس گل داد. این اتفاق پس از آن رخ داد که او در سپتامبر سال گذشته از تیم اصلی منچستریونایتد کنار گذاشته شد و ادعا کرد که قربانی شده است. او در واکنش به کنار گذاشتن خود از ترکیب تیم برای شکست 3-1 مقابل آرسنال، تن‌‌هاخ را متهم کرد که از عملکرد او در تمرینات به عنوان دلیل این تصمیم استفاده کرده است.

اما تن‌‌هاخ اخیراً تلاش کرده است تا رابطه آن‌ها را اصلاح کند و گفت: «ما با سانچو گفتگوهای خوبی داشتیم. همه می‌توانند اشتباه کنند. اگر بازیکنی به خوبی روی اشتباهات خود تأمل کند، می‌توانیم خط کشید و به جلو حرکت کنیم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره