نماد آخرین خبر

دلیل جدایی تیاگو مشخص شد؛ شاید ژانویه برگردم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دلیل جدایی تیاگو مشخص شد؛ شاید ژانویه برگردم

ورزش 3/تیاگو آلکانتارا پس از روزهای سختی که در لیورپول سپری کرد و در کمال ناباوری تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و خیلی زود وارد عرصه مربیگری شد و به عنوان یکی از اعضای کادر فنی هانسی فلیک راهی بارسلونا شد تا تجربه خوبی را به دست آورد.
او پیش از این سابقه همکاری با این مربی آلمانی را در زمان حضورش در بایرن مونیخ داشت و به دلیل آشنایی به فرهنگ آلمان و اسپانیا کمک بسیاری به او برای سازگار شدن با شرایط کرد اما امروز بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که او از حضور در کادر فنی این تیم کناره‌گیری کرده و این باشگاه را ترک خواهد کرد.
حالا روزنامه مارکا خبر داده است که این ستاره سابق بایرن مونیخ به دلیل مشکلات مالیاتی جدی که پس از فسخ قراردادش با باشگاه لیورپول در انگلیس برایش به وجود آمده ناچار شده است که بارسلونا را ترک کند و برای زندگی به این کشور برگردد تا بتواند مشکلاتش را حل کند.

حضور موثر او در بارسا در طول این مدت از چشم مدیران این باشگاه و همچنین فلیک پنهان نمانده و او هم مایل است که بار دیگر در کادر فنی این تیم حضور داشته باشد. انتظار می‎‌رود که مذاکرات برای بازگشت او به بارسا در ماه ژانویه بار دیگر انجام شود و او این فرصت را خواهد داشت که دوباره به کادر فنی فلیک اضافه شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره