نماد آخرین خبر

تغییرات کمپانی در بایرن تمامی ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تغییرات کمپانی در بایرن تمامی ندارد

ورزش 3/از این پس، علاوه بر ونسان کمپانی، سرمربی جدید، مدیران ورزشی باشگاه، مکس ایبرل و کریستف فرویند نیز در کنفرانس‌های خبری حضور خواهند داشت تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.
هدف از این تغییر، تقسیم وظایف و تمرکز بر حوزه‌های تخصصی است. کمپانی به مسائل فنی و ورزشی تیم خواهد پرداخت، در حالی که ایبرل و فروند به سوالات مربوط به نقل و انتقالات و مسائل مدیریتی پاسخ خواهند داد.
در اولین کنفرانس خبری با حضور این ترکیب جدید، کمپانی درباره بازی با اولم و اهداف تیم در هفته‌های آینده صحبت کرد. از سوی دیگر، ایبرل به سوالات پیرامون ناکامی در جذب بازیکن جوان، دسیره دوئه، پاسخ داد.

ایبرل در این باره گفت: «در دوران نقل و انتقالات، برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام می‌شود. ما معتقدیم که ترکیب بسیار خوبی داریم. سپس باید تصمیم بگیریم که چه چیزهایی ممکن است و چه چیزهایی نه. ما برای همه چیز برنامه‌ریزی می‌کنیم، اما گاهی اوقات برخی چیزها ممکن است اتفاق نیفتد. من چیزهای زیادی درباره شکست بایرن در رقابت با این باشگاه یا آن باشگاه خوانده‌ام. نمی‌توان در مورد شکست صحبت کرد وقتی که همه چیز طبق برنامه پیش نرود.»
او همچنین به حمله لفظی فرناندو کارو، مدیرعامل لورکوزن، علیه خود واکنش نشان داد و گفت: «واقعا متاسفم که چنین موضوعی قبل از شروع بازی‌های رسمی پیش می‌آید. البته می‌توانیم اینجا بنشینیم و شروع به بحث و جدل کنیم، اما این اصلا قصد من نیست. فکر می‌کنم این نقل قول خودش گویای همه چیز است. فقط می‌توانم یک جمله بگویم: گفتار نقره است، سکوت طلا.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره