نماد آخرین خبر

ال‌کلاسیکوی فوتسال با یک نیمه، هیجانی و باورنکردنی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ال‌کلاسیکوی فوتسال با یک نیمه، هیجانی و باورنکردنی!

ورزش 3/دیدار حیثیتی تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان معروف به ال کلاسیکو فوتسال ایران، یک نیمه جذاب و جنجالی را با برتری سه بر یک لاله‌های نارنجی پشت‌سر گذاشت. گیتی‌پسندی‌ها که در 15 جدال خانگی قبلی همه حریفان را از زیر تیغ گذرانده بود، در این مسابقه تحت تاثیر نمایش هیجان‌انگیز مسی‌ها قرار گرفت و سه مرتبه دروازه اش را باز شده دید. اگرچه آن‌ها با فشار بی‌رحمانه‌ای موفق شدند یکی از گل ها را توسط مسعود یوسف جبران کنند.
تیم مس سونگون ورزقان که کمتر کسی تصور می‌کرد ستاره هایش تا این حد فوق العاده ظاهر شوند، با گل‌های محمد نجف‌زنگی، علی‌اصغر حسن زاده و گل به خودی علی‌رضا رفیعی پور، مبارزه را سه بر صفر پیش افتادند تا سالن پیروزی را به سکوت دعوت کنند.
این نبرد در کنار گل‌های یخ‌زده‌اش، حواشی های فراوانی را داشت و سرعت و کیفیت بازی منجر به خطاهای پرشمار شد. در جریان بازی بازیکنان دو تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند که در مهم‌ترین صحنه، علی خلیل‌وند از گیتی پسند و بهروز عظیمی از مس سونگون ورزقان، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
حمید بی‌غم، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان به رغم اینکه تیمش در تمامی طول مسابقه از برتری نتیجه بهره می‌برد، اما به تصمیمات داوران اعتراضات متعددی داشت که پس از دو کارت زرد، بالاخره با کارت قرمز مواجه شد و باید در نیمه دوم تیمش را از روی سکوها هدایت کند.
با نتیجه فعلی، تیم مس سونگون ورزقان با 16 امتیاز صدرنشین خواهد شد و گیتی‌پسند پس از ماه‌ها صدرنشینی در رده دوم جای می‌گیرد. اگرچه یک 20 دقیقه حساس و پرمخاطره در راه است و باید دید در نیمه دوم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره