نماد آخرین خبر

اینزاگی: نمی‌توانم بین سی‌ال و اسکودتو انتخاب کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اینزاگی: نمی‌توانم بین سی‌ال و اسکودتو انتخاب کنم

ورزش 3/ اینتر در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا شنبه شب به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات باید در خانه جنووا روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که گام اول را محکم بردارد و با سه امتیاز از این بازی به خانه برگردد.
سیمونه اینزاگی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
بازی اول:
همه ما می‌دانیم که فصل جدید در حال شروع است و بازی اول سختی در زمینی خواهیم داشت که همیشه برای ما دردسرساز بوده و در چند سال اخیر ما را بسیار اذیت کرده است. باید برابر تیمی سالم و قدرتمند با یک مربی فوق العاده به میدان برویم. آنها رکورد بیشترین بلیت فروشی برای تماشاگران ثابت در طول فصل را دارند و ما باید در محیطی پر هیجان به میدان برویم و به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم شد.
دفاع از عنوان قهرمانی:
فصلی که به پایان رسید برای ما بسیار لذت بخش بود اما باید آن را پشت سر بگذاریم. مسئولیت بزرگی برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم. آماده هستیم اما می‌دانیم که دو قهرمان قبلی در فصل بعد مشکلات زیادی داشتند. به خوبی آماده شدیم هرچند بازیکنان در زمان‌های متفاوتی به جمع ما اضافه شدند و کارمان آسان نبود. اما پسرها در شرایط خوبی هستند و با لبخند تمرین کردند و این یعنی شرایط به خوبی پیش رفته است. آنها به خوبی از مسئولیتی که بر عهده دارند با خبر هستند و می‌دانند که باید همانطور که فصل قبل را به پایان رساندند، این فصل را آغاز کنند.

مدعیان قهرمانی:
ما می‌دانیم که مدافع عنوان قهرمانی باشیم یا نه به عنوان یکی از مدعیان شناخته می‌شویم. همه مربیان در هفته اول دوست دارند که بیشترین تعداد بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و قهرمان شوند. باید از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. بسیاری از سیم‌ها سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند و ما هم شاکله اصلی تیم قهرمان را حفظ کردیم و بازیکنان درخشانی را به خدمت گرفتیم. من خوش شانس هستم که مدیران بسیار خوبی در اینتر حضور دارند که می‌توانند بازیکنان مهمی را به تیم اضافه کنند تا بتوانیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم.
لائوتارو مارتینز:
من هنوز در حال بررسی شرایط بازیکنان هستم. لائوتارو از زمان بازگشتش خیلی خوب کار کرده است. او در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارد و حالا تصمیم با من است که به او اجازه دهم که در ترکیب حضور داشته باشد یا خیر. او مثل همیشه با انگیزه است. او هم یکی از بازیکنانی است که با مسئولیت پذیری بالایش چند روز زودتر به تمرینات برگشت تا زمان بیشتری برای حضور در کنار ما داشته باشد.
تکرار قهرمانی:
تکرار قهرمانی کار آسانی نیست اما با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد. هدف‌مان این است که تعهد و تمرکزی که داشتیم را بهبود ببخشیم. پسرها سال گذشته فوق العاده بودند اما حریفان هم در حال پیشرفت هستند و ما هم باید پیشرفت کنیم.

رقیبان:
شخصاً بسیار برای بازی اول هیجان دارم. به این که قرار است برای چهارمین بار فصل را با اینتر شروع کنم افتخار می‌کنم و می‌دانم که در سه فصل اخیر چه دستاوردهایی داشتیم. از مدیران باهوش باشگاه سپاسگزارم چون سود خوبی کردیم و بردهای زیادی داشتیم. تیم‌های بسیاری مانند اینتر با هدف قهرمانی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. همه تیم‌های بزرگ تقویت شده‌اند و تیم‌های معمولی هم سازماندهی خیلی خوبی دارند و بازیکنان درخشانی را به خدمت گرفته‌اند که به رشد مداوم‌شان کمک خواهد کرد.
فصل طولانی:
دوست داریم که فصل را خیلی خوب شروع کنیم. خیلی خوب آماده شده‌ایم و تقریبا همه آماده هستند. تغییرات در لیگ قهرمانان باعث شده است که اگر به دنبال صعود به مرحله یک هشتم هستیم باید دو بازی بیشتر انجام دهیم. از این مرحله به بعد مانند سابق خواهد بود. می‌دانیم که جام جهانی باشگاه‌ها را هم در پیش داریم. باید برای دیدارهای بیشتری نسبت به فصل قبل آماده شویم.
اسکودتو یا لیگ قهرمانان:

خودم هم دوست دارم به این سوال جواب بدهم اما نمی‎‌دانم. ما احساسات بسیاری را تجربه کرده‌ایم. باید به احساساتی که از استانبول تا قهرمانی فصل قبل داشتیم توجه کنیم. من به کارهایی که کرده‌ایم و پیروزی‌هایمان افتخار می‌کنم اما نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره