نماد آخرین خبر

شوک بزرگ به محرم؛ استفاده از خریدها ممنوع!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شوک بزرگ به محرم؛ استفاده از خریدها ممنوع!

ورزش 3/پنجره نقل‌و انتقالاتی باشگاه مس به دلیل شکایت لوسیانو پریرا مهاجم سابق برزیلی هفته گذشته بسته شد. مسئولین این باشگاه نسبت به واریز و انتقال مبلغ طلب شیمبا اقدام کردند اما به دلیل محدودیت‌های انتقال به خارج از کشور در نهایت مبلغ مورد نظر روز سه‌شنبه پرداخت شده و رضایت بازیکن برزیلی به فیفا اعلام شد.
با تاخیر ۲۴ ساعته فیفا در اعلام نهایی بسته شدن این پرونده در ساعات پایانی روز چهارشنبه ۲۴ مرداد به فدراسیون فوتبال ایران، پنجره نقل و انتقالات باشگاه مس گشوده شد.
بر اساس فانون جدید سازمان لیگ باشگاه‌ها تنها می‌توانند از بازیکنانی استفاده کنند که حداقل 48 ساعت قبل از بازی کارت بازی خودشان را دریافت کرده باشند.
بر این اساس و با توجه به اینکه قرارداد بازیکنان جدید مس بعد از پایان این مهلت 48 ساعته به ثبت رسیده محرم نویدکیا نمی‌تواند از نفرات و خریدهای جدید خودش در اولین بازی مقابل تراکتور استفاده کند.
این در حالی است که مس رفسنجان از فصل گذشته تنها 14 بازیکن در اختیار دارد که در این بین سعید واسعی هم مصدوم شده و نارنجی‌پوشان تنها می‌توانند در اولین بازی فصل با ۱۳ بازیکن مقابل تراکتور به میدان بروند.
گفتنی است، بازیکنان جدید مس رفسنجان مشکلی برای حضور در مسابقه هفته دوم لیگ برابر فولاد خوزستان نخواهند داشت.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره