نماد آخرین خبر

خداحافظی اشک‌بار قهرمان جهان با باشگاهش

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی اشک‌بار قهرمان جهان با باشگاهش

ورزش 3/پس از بیش از یک دهه، کریستوف کرامر ۳۳ ساله، قهرمان جهان، و بروسیا مونشن‌گلادباخ از هم جدا می‌شوند. کمی پیش از شروع مسابقه جام حذفی مقابل آئو، این باشگاه اعلام کرد که قرارداد او فسخ شده است. کرامر عضو تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 بود و در فینال هم به علت مصدومیت سامی خدیرا در ترکیب اصلی ژرمن‌ها قرار گرفت.
در ویدئویی که توسط باشگاه و بازیکن منتشر شد، کرامر می‌گوید: «پس از گفتگوهای خوب با باشگاه، تصمیم گرفتیم قرارداد من که در پایان فصل تمام می‌شود را دو سال دیگر تمدید کنیم - نه شوخی می‌کنم. من گاهی اوقات وقتی ناراحتم، دیوانه بازی در می‌آورم. من الان خیلی ناراحتم. متاسفانه خداحافظی کردن برایم خیلی سخت است و تصمیم گرفته‌ام که گریه نکنم.»
کرامر ادامه داد: «یازده سال پر از خاطرات فوق‌العاده زیبا. می‌خواهم از مردم، به ویژه از چند نفر تشکر کنم. آنها افرادی بودند که همه چیز را برایم واقعا خاص کردند. من هر روز با لبخند به اینجا می‌آمدم. آنچه در این ده سال به دست آوردیم واقعاً بزرگ بود. امروز هنوز اشک می‌ریزم چون هنوز تازه است.»

کرامر از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۴ برای گلادباخ بازی کرد، که تنها فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ به صورت قرضی در لورکوزن سپری شد. در مجموع، او ۲۴۳ بازی بوندسلیگا برای بروسیا انجام داد (ده گل، یازده پاس گل).
کرامر ادامه داد: «من از روز اول اعتماد و عشق زیادی از باشگاه و تماشاگران دریافت کردم. من همیشه احساس می‌کردم که می‌توانم خودم باشم. و این شاید بهترین احساسی است که می‌توانید داشته باشید. پس خیلی ممنونم. من خیلی خوشحالم که توانستم برای شما بازی کنم.  این برای من بسیار خاص بود. و از فردا اشک‌ها خشک خواهند شد. خیلی ممنونم، باعث افتخار بود.»

کرامر فصل گذشته تنها ۱۶ بازی رسمی انجام داد و تنها ۲۳۹ دقیقه برای گلادباخ بازی کرد.
مدیر ورزشی رولاند ویرکوس اخیرا روشن کرد: «ما خط وسط خود را بسیار تقویت کرده‌ایم. واضح است که اوضاع برای او اکنون آسان‌تر نخواهد بود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره