نماد آخرین خبر

ابهام درباره موفقیت الکسیس در پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ابهام درباره موفقیت الکسیس در پرسپولیس

ورزش 3/الکسیس گوندوز در این فصل کار سختی را پیش رو خواهد داشت؛ او وارث دروازه‌ای شده که علیرضا بیرانوند طی دوران حضورش در این تیم توانست با آمار صد درصد قهرمانی کار را به پایان رسانده و به عنوان دروازه‌بان شماره یک ایران تجربه حضور در تورنمنت‌های مهمی را کسب کند.
با این حال اولین بازی برای الکسیس آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و او در همان ثانیه‌های ابتدایی با دریافت یک گل در‌ خروجش بعد از پرتاب اوت بازیکن ذوب‌آهن، طعم اول دریافت گل در ایران را هم چشید.
با این حال هواداران پرسپولیس لحظاتی بعد از این گل به شدت او را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند تا به بازسازی روحیه‌اش کمک کنند.
به نظر می‌رسد عدم آگاهی از نوع تاکتیک حریف و پرتاب اوت‌های آنها باعث غافلگیری این دروازه‌بان الجزایری شده باشد و او که البته روز کم دردسری را در دروازه سرخ‌ها پشت سر گذاشته بود، در یک صحنه با پوشش مناسب خود روی پاس به عقب اشتباه وحید امیری، مانع از تملک توپ حریف و ایجاد خطر روی دروازه پرسپولیس شد.
باید دید الکسیس که با تبلیغات زیادی به دروازه پرسپولیس رسید و جانشین بیرانوند شد، در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره