نماد آخرین خبر

ستاره ناراضی منچسترسیتی جدا شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 ستاره ناراضی منچسترسیتی جدا شد!

ورزش 3/حضور دو ساله فیلیپس در منچسترسیتی مطابق انتظار او پس از پیوستنش به این باشگاه در سال ۲۰۲۲ از لیدز یونایتد با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو پیش نرفته است و او به دلیل مصدومیت و رابطه نه چندان خوبش با پپ گواردیولا نتوانسته است توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد.
این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تصمیم گرفت برای اینکه فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد با قرارداد قرضی راهی وستهم شود اما پس از پایان مهلت قراردادش بار دیگر به جمع بازیکنان این تیم برگشت و منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده بودند که به دنبال جدایی دوباره از سیتی است.

پپ گواردیولا ساعتی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر چلسی توافق او با ایپسویچ را تایید کرد و حالا این باشگاه لیگ برتری به صورت رسمی از جذب این ستاره سیتی خبر داده است. او با قراردادی قرضی و یک ساله راهی ایپسویچ شده و امیدوار است که بتواند روزهای نه چندان خوب چند فصل اخیر را در این تیم جبران کند
فیلیپس در تمرینات پیش فصل سیتی حضور داشت و کاملا برای بازی در ترکیب ایپسویچ آماده است و انتظار می‌رود که در بازی اول این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که قرار است برابر لیورپول برگزار شود هم به میدان برود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره