نماد آخرین خبر

معمای مبهم؛ وضعیت لئو مسی وخیم است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
معمای مبهم؛ وضعیت لئو مسی وخیم است!

ورزش 3/مسی در جریان دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که با قهرمانی تیم ملی آرژانتین همراه بود از ناحیه مچ پای راستش به شدت دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. اشک‌های او حین ترک زمین و روی نیمکت باعث ناراحتی و نگرانی هوادارانش و همچنین مدیران و کادر فنی اینترمیامی شد.

این بازیکن بلافاصله پس از پایان این مسابقات به میامی برگشت تا تحت نظر کادر پزشکی این باشگاه، روند درمانش را طی کند. با این حال مدیران اینترمیامی تا به حال هیچ صحبتی درباره تاریخ بازگشت او به میادین نکرده‌اند اما انتظار می‌رفت که او طی چند روز آینده شرایط حضور در میدان را داشته باشد و این غیبت، شایعات درباره احتمال وخامت وضعیت او را افزایش داده است.
میشل کافمن، خبرنگار میامی هرالد، درباره این ابهام می‌گوید:« بازیکنان این تیم یک هفته تعطیلات، پیش از بازگشت به میادین در تاریخ ۲۴ آگوست داشته‌اند و مسی هنوز حتی در زمین تمرین هم حاضر نشده است. او همچنان به تنهایی در حال انجام تمرینات انفرادی در باشگاه بدنسازی است.
تاتا مارتینو پیش از این گفته بود که امیدوار است همه بازیکنانش از جمله مسی را تا پیش از پایان ماه آگوست با آمادگی کامل در اختیار داشته باشد. اما یک روز پیش از بازی در مرحله یک هشتم لیگز کاپ این اظهارات را تغییر داد و گفت هنوز تخمین دقیقی از تاریخ بازگشت او به میادین وجود دارد. همه این تغییرات و اظهارات نشانه‌های نه چندان خوبی از وضعیت این ستاره آرژانتینی هستند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره