نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پاسخ جدی مبینا به منتقدان دندانپزشک شدنش!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ جدی مبینا به منتقدان دندانپزشک شدنش!

ورزش 3/مبینا نعمت زاده در 19 سالگی به مدال برنز المپیک 2024 پاریس را در رشته تکواندو کسب کرد تا دومین ورزشکار زن ایرانی لقب بگیرد که در تاریخ المپیک به مدال دست یافته است. 
اما این دختر تکواندوکار بعد از کسب این مدال در مصاحبه خود از مسئولان کشور درخواست کرد شرایط را برای درس خواندنش در یکی از دانشگاههای معتبر کشور فراهم کنند چون او به خاطر ورزش نتوانسته تحصیلش را ادامه دهد.
این درخواست که البته با پاسخ دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر همراه شد، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و برخی به خاطر این اتفاق از مبینا نعمت زاده انتقاد کرده اند. یکی از منتقدان که به طنز به این موضوع پرداخته، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان بوده که با انتشار ویدیوی روی صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده که او را هم باید به خاطر کسب مدال های جهانی و بازی های آسیایی در رشته دندانپزشکی قبول کنند تا دیگر دور ورزش را خط قرمز بکشد و به سمت دندانپزشکی برود!

اما امروز مبینا نعمت زاده در ویژه برنامه ای که به مناسبت کسب مدال تاریخی او و ناهید کیانی در المپیک تدارک دیده شده بود، به منتقدانش در این خصوص پاسخ داد و به شهربانو منصوریان طعنه زد: "فقط مردم نیست و خیلی از ورزشکاران که رشته شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن ها مربوط نمی شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی های ورزش را کشیده ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می کنند!"
نعمت زاده در خصوص درخواستش از رئیس جمهور برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه عنوان کرد: "من واقعا منظور خاصی نداشتم. فیلم هایش هست و وقتی از سالن بیرون آمدم، مجری از من پرسید که از مسئولان چه انتظاری داری که اول گفتم حمایت می خواهم. بعد از آن هم اسم دکتر پزشکیان را آوردند که من هم گفتم از آن ها می خواهم در درس و دانشگاهم مرا حمایت کنند یا دانشگاه تهران مرا حمایت کنند. در ادامه هم از من پرسیدند علاقه به چه رشته ای داری که من هم گفتم علاقه رشته پزشکی دارم."
این دختر 19 ساله تکواندوی ایران از حاشیه هایی که برایش بابت این درخواست به وجود آمده، گلایه دارد: "امیدوارم این موضوع حل و فصل شود. از دیروز کامنت های اینستاگرامم را بستم. برایم مهم نیست، اما دوست دارم مردم هم واقعیت ها را بدانند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره