نماد آخرین خبر

آنقدر محو بازی زیزو شدم که داوری یادم رفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنقدر محو بازی زیزو شدم که داوری یادم رفت!

ورزش 3/زین‌الدین زیدان، ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. به تازگی ماجرایی از اولین روزهای این بازیکن در سری A منتشر شده است.
این داستان از زبان گراتزیانو چزاری، داور ایتالیایی، است که اولین‌بار یک بازی را با حضور زین‌الدین زیدان قضاوت کرده است. او گفت: «اولین توپی که زیدان لمس کرد، با یک توقف زیبا و استفاده از کف پا برای عبور از حریف همراه بود. برای من، او در آن دوره بهترین بازیکنی بود که به ایتالیا آمده بود.
وقتی چنین پدیده‌ای را در زمین می‌بینی، همه چیز را فراموش می‌کنی. اولین‌باری را که یک بازی با حضور زیدان داوری کردم، به خوبی به یاد دارم. این بازیکن فرانسوی را که از بوردو آمده بود نمی‌شناختم.

با اولین توپی که لمس کرد، شگفت‌زده شدم و بلافاصله فکر کردم: این یک پدیده است. در دومین لمس توپ، یک حرکت بزرگ دیگر انجام داد که سپس با خطا متوقف شد. من آنقدر تحت تأثیر این بازیکن بودم که خطا را سوت نزدم و او به درستی از من عصبانی شد. دو دقیقه بعد به او نزدیک شدم و گفتم: زیدان، معذرت می‌خواهم، اما من مشغول تماشای مهارت تو بودم و حواسم پرت شد! او خندید و بازی ادامه یافت.»
این خاطره چزاری در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و هواداران به صحبت‌های او واکنش‌های جالب و مثبتی داشته‌اند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره