نماد آخرین خبر

مدیرعامل مس: شانس آوردیم محرم سکته نکرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدیرعامل مس: شانس آوردیم محرم سکته نکرد

ورزش 3/حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در توضیح شرایط وضعیت تیمش مقابل تراکتور که تنها ۱۳ بازیکن در لیست خود داشت، با برنامه ۴۴۲ از رادیو جوان صحبت کرد و درباره این اتفاق گفت: روز پنج‌شنبه هفته قبل به ما اعلام شد که به‌خاطر شکایت شیمبا پنجره بسته شده و باید نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کنیم. پنجره داخلی هم بسته بود تا روز سه‌شنبه که مبلغ از طرف شکست آماده شد و هم پنجره داخلی باز شد و هم شیمبا به فیفا تاییدیه زد. متاسفانه پنجره فیفا روز چهارشنبه بعد از ساعت ۱۲ باز شد. از روز سه‌شنبه که نامه زده شده بود، از نظر زمانی طول کشید و سازمان لیگ هم حاضر به ثبت قرارداد نشد؛ جلسه هم داشتیم اما نشد.
او ادامه داد: قانون این است ۴۸ ساعت قبل از بازی باید کارت بازی صادر شود تا بازیکن، بازی کند. مسئله ما این است که به تاریخ میلادی دو روز قبل از بازی پنجره باز شده که ما به آن استناد کردیم ولی سازمان لیگ قبول نکرد. سازمان لیگ کارت هم صادر کرد اما گفتند نمی‌توانند بازی کنند!
پورمحمدی در اشاره به لیست این تیم گفت: در صحبتی که با فدراسیون داشتم گفتند بقیه تیم‌ها هم این مشکل را دارند ولی آنها مشکلشان ۲-۳ بازیکن است. ما الان اگر گلرمان مصدوم شود، بازیکن نداریم. ۲ بازیکن از تیم زیر ۲۳ سال هستند و فقط یکی از آنها سال قبل ۱۰ دقیقه بازی کردند. از آزار باشگاه مس رفسنجان چه لذتی می‌برید؟
وی افزود: من به فدراسیون هم گفتم، این قانون را گذاشتید و حالا بیایید اجازه بدهید ثبت کند. گفتند استقلال و ذوب آهن مشکل دارند اما مگر این قانون جهانی است؟ این یک قانون داخلی است. این قانون چه سود و فایده‌ای داشت؟ 

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: به ما گفتند می‌توانید استفاده کنید اما غیرمجاز است برای همین با خودکار در لیست نامشان را نوشتیم. می‌خواستیم کار را به شکایت از فیفا بکشیم چون ما هیچ مشکلی نداشتیم ولی مشکل ما یک مشکل داخلی است و ترجیح دادیم ریسک نکنیم.

وی افزود: به هیچ وجه بازی ۲-۰ نمی‌شد. از بازیکنان فعلی ما، ۴-۵ بازیکن در ترکیب هستند که همگی نیمکت‌نشین‌های فصل قبل ما بودند و خریدهای ما در نقاط ضعفمان بود که حالا از وینگر و مهاجمانی که به خدمت گرفتیم نمی‌شد استفاده کنیم.
او درباره وضعیت محرم نویدکیا نیز اظهار داشت: فقط آقا محرم سکته نکرد. بدترین وضعیت روحی را دارد و اگر چه امید داشتیم بهتر شود اما واقعا از نظر روحی حالش خراب است. متاسفانه این بلا را سر فوتبال ما آوردند. ما تراکتور را فصل قبل هم بردیم، هم از جام حذفی کردیم و قطعا می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.
او در پایان همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون اسم قانون را بیاورد و برای کار انجام ندادن، بهانه زیاد است. به راحتی می‌شد قانون را صادر کنند تا مشکل دیگر باشگاه‌ها هم حل شود. خود فدراسیون یک زمین برای بازی ندارد و معلوم نیست چه کاری انجام می‌دهد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره