نماد آخرین خبر

رقیب استقلال و پرسپولیس به دنبال کاپیتان سیتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رقیب استقلال و پرسپولیس به دنبال کاپیتان سیتی!

ورزش 3/روزنامه الریاضیة از آغاز مذاکرات میان الهلال و کایل واکر، کاپیتان منچستر سیتی خبر داد.رقیب استقلال و پرسپولیس به دنبال کاپیتان سیتی!

روزنامه الریاضیة با انتشار خبری مدعی شد که الهلال قصد دارد تا کایل واکر را به عنوان بازیکن جانشین سعود عبدالحمید جذب کند که قصد دارد راهی رم ایتالیا شود. در گزارش این روزنامه آمده است:

مذاکره‌کنندگانی از باشگاه الهلال تماس‌هایی با باشگاه منچسترسیتی برقرار کرده‌اند تا درباره امکان موافقت آن‌ها با مذاکره برای جذب کایل واکر، مدافع راست و کاپیتان تیم «سیتی»، به منظور پیوستن او به تیم قهرمان لیگ «روشن سعودی» اطلاعاتی کسب کنند. این اطلاعات از منابع خاصی از «الریاضیه» به دست آمده است.

هدف الهلالی‌ها از این تماس‌ها، ارزیابی نظر مسئولان «سیتی» پیش از آغاز مذاکرات رسمی با آن‌هاست. این اقدام همزمان با احتمال جدایی سعود عبدالحمید، مدافع راست تیم الهلال، به مقصد باشگاه آ.اس. رم ایتالیا انجام می‌شود.

کایل واکر، که ۳۴ سال سن دارد، یکی از برجسته‌ترین مدافعان راست در جهان به شمار می‌آید و به خاطر قدرت بدنی و توانایی‌های دفاعی‌اش شناخته شده است.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش، که دو بار با تیم ملی انگلستان به فینال جام ملت‌های اروپا رسیده است، تا تابستان ۲۰۲۶ معتبر است؛ او این قرارداد را در سپتامبر گذشته تمدید کرده است.

واکر در تابستان ۲۰۱۷ با مبلغی بیش از ۵۰ میلیون یورو از تاتنهام هاتسپر به «سیتی» پیوست و با این تیم ۱۵ جام قهرمانی را، که همگی تحت هدایت پپ گواردیولا بوده، کسب کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره