نماد آخرین خبر

مورایس: دلیل غیبت برخی بازیکنان خیلی مهم نیست

منبع
فارس
بروزرسانی
مورایس: دلیل غیبت برخی بازیکنان خیلی مهم نیست

فارس/سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۲۰ بازیکن در بازی داشتیم و غایبان نیز بازیکنان ما هستند، دلیل غیبت خیلی مهم نیست، ۲۰ بازیکن در بازی بهترین بودند و برای غایبان نیز پیروزی را به ارمغان آوردند.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با چادرملو اردکان اظهار داشت: به هر ۲ تیم بابت بازی در یک زمین که بازی در آن سخت بود، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم که خواسته خود را تا پایان بازی حفظ کردند و این امکان را ایجاد کرد تا بتوانیم گل‌های زیادی بزنیم؛ از هواداران بابت حمایت از ما تشکر می‌کنم، امیدوارم در آینده بتوانیم روزهای خوبی داشته باشیم.

مورایس در مورد امکان جذب بازیکن در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانم، جواب دادن خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومیت آقایی‌پور گفت: باید از دکتر تیم بپرسم، قبل بازی خیلی خوب بود و عجیب بود که ۵ دقیقه بعد از بازی دچار مشکل شد.

وی در خصوص غیبت لیموچی و یزدانی عنوان داشت: ۲۰ بازیکن در بازی داشتیم و غایبان نیز بازیکنان ما هستند، دلیل غیبت خیلی مهم نیست، ۲۰ بازیکن در بازی بهترین بودند و برای غایبان نیز پیروزی را به ارمغان آوردند.

مورایس در مورد جوان‌گرایی در سپاهان بیان داشت: بازیکنان جوان همه فرصت بازی نداشتند، بازیکنان باکیفیتی داریم، فلامرزی چند دقیقه بازی کرد و باید بازی وی را می‌دیدیم؛ استفاده از بازیکنان آکادمی، پاداشی به آن‌ها است و پیشرفت محسوب می‌شود؛ فدراسیون فوتبال با ذهن باز‌تر به این موضوع نگاه کند تا محدودیتی برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۱ سال نداشته باشیم، داشتن بازیکنان جوان باکیفیت برای کشور خیلی خوب است و امیدوارم بتوانیم از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: دلایل زیادی برای بردن و باختن وجود دارد، گل اول ما را نپذیرفتند و ۴ گل زدیم، فرصت زدن گل بیشتر را داشتیم و در نیمه اول و دوم موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم، امیدوارم در آینده VAR در بازی‌ها وجود داشته باشد تا شکایت‌ها به حداقل برسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره