نماد آخرین خبر

مهاجری: اگر سامانه بلیت‌فروشی باز بود ما تماشاگران بیشتری داشتیم

منبع
فارس
بروزرسانی
مهاجری: اگر سامانه بلیت‌فروشی باز بود ما تماشاگران بیشتری داشتیم

فارس/سرمربی خیبر خرم آباد گفت: دوستان در سازمان لیگ دلیل بسته شدن سامانه بلیت فروشی را به ما بگویند.

مهاجری سرمربی تیم خیبر در نشست خبری پس از بازی این تیم مقابل هوادار ضمن تقدیر از هوادارن تیم خود گفت: باید از هوادارانی که در ورزشگاه شورافرینی کردند تقدیر کنم. خدا را شکر لر تباران آمدند. اگر سامانه بلیت فروشی باز بود ما تماشاگرانی بیشتر داشتیم و از آن ها استفاده می کردیم و ممنون میشم اگر دوستان در سازمان لیگ دلیل بسته شدن سامانه را به ما بگویند. 

وی افزود: از تماشاگران تشکر می کنم که به کمک ما آمدند تا اولین 3 امتیاز خیبر را در لیگ برتر کسب کنیم. با یک برد به عرش نمی رسیم و با یک باخت هم به فرش نمی رسیم. از بازیکنانم تشکر می کنم. ضمن اینکه در هفته اول هماهنگ نبودند و چند مصدوم داشتیم با غیرت بازی کردند تا کمبودها کمتر به چشم آمد. به تیم هوادار و آقای رحمتی خسته نباشید می گویم. آن ها در آینده بهتر خواهند شد و در 15 دقیقه آخر به ما فشار زیادی آوردند. 

مهاجری افزود: بازیکنان تیمم یک جایی فراتر از انتظار بودند و جایی هم انتظارات را برآورده نکردند. ما به خاطر آماده نبودن یک سری از بازیکنان مجبور شدیم از فرید امیری به عنوان مهاجم استفاده کنیم و او هم تا جایی که توان داشت تلاشش را برای تیم انجام داد. 

سرمربی خیبر ضمن انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه گفت: ضمن تشکر از دست اندرکاران می گویم که چمن ورزشگاه وضعیت مساعدی نداشت و باید کوتاه تر می بود تا دو تیم بهتر بازی کنند.

وی ادامه داد: ما یک بضاعت داریم چون باشگاه درگیر دو پروژه دیگر هم هست. من از مالکیت و مدیریت باشگاه تشکر می کنم که به لحاظ صدور کارت تمام بازیکنان را داشتم و این تعامل حاصلش صعدو ما به لیگ برتر بود و با تداوم این امر می توانیم تیممان را در لیگ برتر نگه داریم.

مهاجری درباره حمایت تماشاگران خیبر از این تیم گفت: پارسال در خانه مارا تنها نگذاشتند. حتی بعد از باخت مارا تنها نگذاشتند و حاصل آن این بود که ما بعد از باخت به برد می رسیدیم و در باخت گیر نمی کردیم. هوادارن آمدند و مارا جانانه تشویق کردند. خیبر به لحاظ تماشاگر یک قطب به فوتبال کشور اضافه کرد.

سرمربی خیبر درباره هدف این تیم در اولین حضور در لیگ برتر گفت: ما به همه چیز فکر می کنیم ولی از نظر منطقی این است که بتوانیم طوری بازی کنیم که هوادارن را راضی نگه داریم. ما اگر اشتباهاتمان را تکرار نکنیم می توانیم به آینده خیبر امیدوار باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره