نماد آخرین خبر

مساوی پرسپولیس دردناک‌تر شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مساوی پرسپولیس دردناک‌تر شد!

ورزش 3/شروع پرسپولیس در افتتاحیه لیگ و از دست دادن دو امتیاز با نتایج روز دوم مسابقات برای هواداران این تیم ناراحت کننده‌تر شد‌.
 پرسپولیس شروع بدی در لیگ بیست و چهارم نداشت. تیمی که مجبور به میزبانی خارج از خانه شده بود با یک گل ثانیه‌های ابتدایی شوکه شد و در ادامه تنها توانست یک گل بزند و امتیازات مقابل ذوب آهن تقسیم شد.
بدون شک برای تیمی که در ۹ فصل گذشته همیشه در کورس قهرمانی بوده و بدترین رتبه‌اش هم نایب قهرمانی، توقعات هوادارانش بسیار زیاد می‌شود و تاب نتایج بد را نخواهند داشت.
پرسپولیس در شرایطی به تساوی رضایت داد که سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و تراکتور پیروز شدند و همین مسئله باعث شد هواداران پرسپولیس از تساوی هفته اول تیم‌شان بیش از پیش ناراحت شوند.
البته بیشتر انتقادات پرسپولیسی‌ها متوجه نحوه نقل و انتقالات باشگاه است و بسیاری هنوز با رفتن ستاره‌های‌شان و جذب نشدن جایگزین در چند پست کلیدی کنار نیامده‌اند و ضعف‌های پرسپولیس نیز در هفته اول مشهود بود.


حالا در این شرایط پرسپولیس باید خود را آماده دیدار هفته دوم برابر تیم پرستاره تراکتور کند که بسیاری از این ستاره‌ها بازیکنان سابق سرخپوشان تهرانی بوده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره