نماد آخرین خبر

ایشیکاوا: المپیک، یک مدال به ما بدهکار است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ایشیکاوا: المپیک، یک مدال به ما بدهکار است

تسنیم/ستاره والیبال ژاپن گفت: المپیک، یک مدال به ما بدهکار است و این بدهی فقط در المپیک پرداخت می‌شود.
یوکی ایشیکاوا، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن و یکی از عوامل نایب قهرمانی این تیم در لیگ ملت‌های 2024 و صعود به جایگاه دوم رنکینگ جهانی بود.
ایشیکاوا با وجودی که در بازی مقابل ایتالیا در المپیک 2024 توانست 32 امتیاز کسب کند اما خودش را مقصر اصلی حذف از المپیک می‌داند.
لژیونر والیبال ژاپن پس از المپیک گفت: بعد از پایان المپیک، مدتی فکر کردم و متوجه شدم میل به کسب مدال المپیک هنوز در من زنده است. المپیک، یک مدال به ما بدهکار است و این بدهی فقط در المپیک پرداخت می‌شود.
ایشیکاوا ادامه داد: قصد من این است که به تلاش برای کسب مدال در المپیک ادامه دهم و در المپیک 2028 لس‌آنجلس، بهترین تیم دنیا را داشته باشیم.
او با اشاره به نقطه ضعف اصلی ژاپن مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس گفت: ما مقابل ایتالیا نمی‌توانستیم امتیاز بگیریم و شکست خوردیم. این بازی به من نشان داد که تک تک امتیازها در یک بازی چقدر اهمیت دارد.

ستاره تیم ملی والیبال ژاپن تاکید کرد: من بازی بسکتبال تیم‌های ملی آمریکا و صربستان را در نیمه‌نهایی المپیک به دقت دیدم. تیم ملی آمریکا با اختلاف کم و با امتیازهای استیفن کری در دقایق پایانی برنده شد. کری لبخند می‌زد و واضح بود که از بازی لذت می‌برد اما من در مقابل ایتالیا چنین حسی نداشتم. شاید باید بیشتر به خودم ایمان داشته باشم.
با توجه به خداحافظی کنتارو تاکاهاشی و آکیهیرو یامائوچی از تیم ملی ژاپن و مشخص نبودن وضعیت یوجی نیشیدا برای ادامه حضور در تیم ملی این کشور، حضور یوکی ایشیکاوا تا المپیک بعدی برای ژاپنی‌ها یک خبر بسیار خوب است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره