نماد آخرین خبر

نمره قبولی برای مدافع مراکشی در اولین بازی پرسپولیس

منبع
مهر
بروزرسانی
نمره قبولی برای مدافع مراکشی در اولین بازی پرسپولیس

مهر/«ایوب العملود» مدافع مراکشی تیم فوتبال پرسپولیس توانست در اولین بازی خود برای این تیم آمار خوبی را از خود به ثبت برساند.
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در فصل بیست و چهارم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک از ذوب آهن اصفهان میزبانی کرد که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
طبق اعلام سایت‌های آماری، بهترین بازیکن پرسپولیس در این بازی، «ایوب العملود» مدافع مراکشی بود که توانست در سمت راست خط دفاعی سرخ‌ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و با ۳ پاس کلیدی که به هم تیمی‌های خود داد از این حیث بهترین آمار را در بین سایر نفرات تیمش داشت و نمره ۶۴/‌‬ ۷ از ۱۰ را کسب کرد.
بیشتر حملات پرسپولیس در این بازی از سمت راست رخ داد و العملود به همراه فرشاد احمدزاده تلاش زیادی برای رساندن توپ به مهاجمان مرکزی تیم خود داشتند. بازیکنان پرسپولیس در این بازی ۵۷۸ بار به یکدیگر پاس دادند که ۸۲ درصد از پاس‌های آنها سالم بود و با ۴/‌‬ ۶۳ درصد مالکیت توپ از این حیث از حریف خود برتری داشتند اما نتوانستند پیروز از زمین خارج شوند.
پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر میهمان تراکتور در تبریز است و مصاف او با «ریکاردو آلوز» هافبک پرتغالی تراکتور از نکات مهم این بازی خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره