نماد آخرین خبر

تن‌هاخ: یونایتد نباید این‌ طوری ببرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تن‌هاخ: یونایتد نباید این‌ طوری ببرد!

ورزش 3/ اریک تن‌هاخ معتقد است که تیمش باید از نظر گلزنی و زدن ضربات آخر پیشرفت کند و نباید به گل‌های دقیقه آخری دل ببندد.
  منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد روبروی فولام به میدان رفت و موفق شد با تک گلی که یوشوا زیرکزی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین سه امتیاز را به دست آورد.
اریک تن‌هاخ پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
تاثیرگذاری زیرکزی: مهم نیست که او هلندی، انگلیسی، روسی یا اهل آمریکای جنوبی باشد. او بازیکن منچستریونایتد است. برای یک مهاجم خیلی خوب است که بتواند به یونایتد بیاید و در اولین دیدارش گل پیروزبخش این تیم را به ثمر برساند. فصل گذشته را به خاطر بیاورید که راسموس هویلوند در اولین دیدارش در اولدترافورد توانست گل بزند و همه ما منتظر تصمیم کمک داور ویدیویی بودیم. برای او خوشحال هستیم و تماشایی درخشش و باور و جسارت او در زمین بسیار لذتبخش است.
وضعیت سانچو: اول از همه، ما به بازیکنان زیادی نیاز داریم و همه باید در این فصل در بهترین شرایط باشند. من فقط می‌توانم نام ۲۰ بازیکن را در فهرست قرار دهم. باید تصمیم بگیرم. او در طول هفته عفونت گوش داشت و صددرصد آماده نبود. ترجیح دادیم که بازیکنان دیگری را روی نیمکت قرار دهیم اما این اتفاق در طول فصل تغییر خواهد کرد چون باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم و نمی‌توانیم با تعداد بالای بازی‌ها همیشه از بازیکنان ثابتی استفاده کنیم.
نگرانی از عدم گلزنی تا دقایق پایانی: من فکر می‌کنم نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم، زدن ضربات آخر در محوطه جریمه است. این چیزی بود که در دیدارهای دوستانه و در بازی هفته گذشته برابر منچسترسیتی دیدیم. ما به اندازه کافی موقعیت خلق می‌کنیم و نباید برای یک گل پیروزی بخش در لحظات پایانی صبر کنیم. ما باید زودتر در موضع تیم برندته قرار بگیریم و باید خونسرد باشیم تا در مقابل دروازه موثر ظاهر شویم.پ


این موضوع شاید به این خاطر است که هنوز شروع فصل است و بازیکنان نیاز دارند که با نهایت سرعت در زمین تلاش کنند. ما به اندازه کافی بازیکن در این تیم داریم که توانایی گلزنی داشته باشند و از همه مهم‌تر این است که مشکلی در خلق موقعیت نداریم.
نیمکت‌نشینی گارناچو: او نیاز به استراحت بیشتر داشت و ما مجبور شدیم او را با خودمان به تور ببریم. از نظر آمادگی شاید بهترین تصمیم همین بود که بتواند روی آمادگی‌اش کار کند. پس از فصلی طولانی به عنوان یک بازیکن جوان، او نیاز به استراحت داشت. کمی دیرتر به جمع ما اضافه شد و ما هم بازیکنانی در آن پست داشتیم که خیلی خوب کار کردند. دلیل حضور او روی نیمکت همین بود.
نقش کاسمیرو: او به عنوان یک هافبک باید دفاع و حمله کند. همه می‌دانند که کاسمیرو پاسور خوبی است و من فکر می‌کنم عملکرد او خیلی خوب بود، دقیقا همان چیزی که از او انتظار داشتیم. او توانایی سازماندهی خوبی دارد، در قطع توپ عالی است و در دوئل‌ها خوب عمل می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره