نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سیدجلال حسینی جزو ۱۰ ستاره منتخب AFC

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سیدجلال حسینی جزو ۱۰ ستاره منتخب AFC

ایسنا/سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل پایان دوران لیگ قهرمانان و شروع لیگ نخبگان، ستاره‌های درخشان این لیگ را در طول ۲۲ سال گذشته معرفی کرد.
دوران هیجان‌انگیز لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و پس از ۲۲ سال، از این فصل رقابت‌های لیگ نخبگان برگزار می‌شود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین منظور اقدام به معرفی ستاره‌هایی کرده است که در طول این سال‌ها در لیگ قهرمانان بازی کردند و در این بین نام سیدجلال حسینی، کاپیتان و مدافع پیشین پرسپولیس نیز به چشم می‌خورد.  
ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا در ۲۲ سال اخیر
دژان دامیانوویچ
لی دونگ گوک
سالم الدوساری

عمر عبدالرحمن
کیون سان تایی
سید جلال حسینی
آی کسن
محمد نور
شینزو کوروکی
عبدالرزاق حمدالله
مدافع وسط پیشین تیم ملی فوتبال ایران که بیش از ۱۰۰ بازی ملی و ۹ عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران با سه باشگاه مختلف کسب کرده، در سال ۲۰۱۸ شانس درخشش در صحنه لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد.
کاپیتان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ترتیب مقابل الجزیره امارات و الدحیل قطر گل‌های حیاتی را به ثمر رساند و علاوه بر این که در خط دفاعی درخشان ظاهر شد، در خط حمله نیز حضور مثبتی داشت ولی متاسفانه در دیدار نهایی برابر کاشیما تیمش نتوانست عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
دو فصل بعد، حسینی دوباره تیمش را در فینال لیگ قهرمانان مقابل اولسان هدایت کرد و تنها پنالتی نیمه دوم جونیور نگرائو باعث شد تا قهرمانی از دست برود. با همه این‌ها نمایش‌های او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، حسینی را به یکی از بهترین‌های تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل کرد. مدافعانی که لیگ قهرمانان آسیا را زیبا کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره