نماد آخرین خبر

اسلامی، پیراهن استقلال را به فلاح هدیه کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسلامی، پیراهن استقلال را به فلاح هدیه کرد!

ورزش 3/سامان فلاح دو مرتبه کنار خط آمد و در نهایت با پیراهن استقلال به میدان رفت.
  سامان فلاح مدافع جدید استقلال دقایقی قبل از گل تساوی شمس آذر قزوین آماده حضور در زمین شد اما اعلام پنالتی و مساوی شدن نتیجه مسابقه این بازیکن را روی نیمکت برگرداند تا حضور در زمین را تجربه نکند.
دقایقی بعد از کنسل شدن تعویض این بازیکن، محمدحسین اسلامی گل پیروزی‌بخش استقلال را به ثمر رساند و بار دیگر جواد نکونام این بازیکن که آماده روی نیمکت نشسته بود را فراخواند به جای زبیر نیک‌نفس به بازی فرستاد تا در 2 دقیقه پایانی در قلب خط دفاعی حضور پیدا کند و در حفظ نتیجه آبی‌ها را کمک کند.
مدافع جوان استقلال در طول فصل قطعا بازی‌های بیشتری برای این تیم انجام خواهد داد و یکی از بازیکنانی است که شاید به مرور در ترکیب اصلی استقلال هم به میدان برود، اما حضور او در اولین مسابقه استقلال با گلزنی محمدحسین اسلامی ممکن شد 
استقلال در این مسابقه از زوج دفاعی آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا استفاده کرد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد نکونام روی بازیسازی و پاس‌های بلند این بازیکنان حساب ویژه‌ای بازکرده بود و یکی از دلایل حضور آنها در زمین مسابقه همین موضوع بود.
فلاح برای اولین حضور در ترکیب استقلال حدود 96 دقیقه صبر کرد و در نهایت اولین بازی خود برای این تیم را در بازی با شمس آذر در دقایق کوتاهی انجام داد.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره