نماد آخرین خبر

فریبا: مهم‌ترین مسئله بازی استقلال هم VAR بود، هم باد!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فریبا: مهم‌ترین مسئله بازی استقلال هم VAR بود، هم باد!

تسنیم/پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهم‌ترین مسئله دیدار استقلال و شمس‌آذر علاوه بر سیستم کمک داور ویدئویی VAR، ورزش باد هم بود.
بهتاش فریبا درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله بازی هم VAR بود هم باد. باد نگذاشت بازی شکل بگیرد. وقتی گلرهای هر دو تیم توپ را می‌زدند باد باعث می‌شد توپ به نیمه زمین نرسد. ما فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم بازی کردن در این شرایط چقدر سخت است. در هفته‌های اول، هیچ کسی انتظار کارهای تاکتیکی از هیچ تیمی را ندارد. در این هفته‌ها سه امتیاز گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است، چرا که تیم‌ها در حال شکل گرفتن هستند.
«فوتبال خوبی به دلیل وزش باد ندیدیم.» وی با بیان این جمله افزود: استقلال چند بازیکن اصلی‌اش مثل ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، بلانکو و دو خارجی‌ جدیدش را نداشت. گرفتن سه امتیاز در زمین حریف لذتبخش است ولی لذتی از دیدن فوتبال ندیدیم چون ورزش باد کار را سخت کرده بود. مسئله مهم دیگر، استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR بود. صحنه پنالتی را ندیدیم و همه منتظر بودیم سیدحسین حسینی بازی را آغاز کند ولی همه صبر کردند تا داوران صحنه را ببینند و پس از بازبینی مشخص شد که پنالتی بوده است. در صحنه گل دوم استقلال، زمانی که توپ به رامین رضاییان رسید،  نوع فیلمبرداری طوری بود که فکر کردم آفساید است ولی بازبینی صحنه نشان داد که دفاع وسط آفساید را پُر کرده است. امیدوارم VAR در همه استادیوم‌ها باشد و حق هیچ تیمی ضایع نشود و فقط حرف‌مان استقلال نیست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هر کدام از دوستان و هواداران قدیمی تماس می‌گیرند یا ما را می‌بینند این حرف را می‌زنند که امسال دیگر قهرمان هستیم ولی نباید فشار را روی تیم گذاشت. این فشار مضاعف است، برخی از گروه‌ها که اسم‌شان را استقلالی گذاشته‌اند قصد دارند فشار بگذارند؛ هواداران باید حواس‌شان باشد. تیم ما مدعی است و تلاشش را برای قهرمانی می‌کند ولی اینکه از هفته اول بگوییم باید قهرمان شود فشار زیادی روی کادرفنی و بازیکنان می‌گذارد.
فریبا با اشاره به درخشش سیدحسین حسینی و محمدحسین اسلامی در ترکیب استقلال گفت: حسینی بار دیگر نشان داد بی‌جهت برترین دروازه‌بان فصل گذشته ایران نبوده است. او در بازی با شمس‌آذر هم آماده نشان داد و شایسته بازی برای تیم ملی است. اسلامی با وجود اولین بازی‌اش برای استقلال نمایش خوبی داشت و نشان داد آینده‌دار است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره