نماد آخرین خبر

غفاری: استادیوم در اختیار آلومینیوم است

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنیم/رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در واکنش به عدم وجود نظافت و ایرادهایی که به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مربوط می‌شود، گفت که استادیوم در اجاره آلومینیوم قرار دارد.
محمدرضا غفاری درباره ایرادهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که در دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان به چشم آمد، اظهار داشت: هنوز جایگاه‌های VIP و CIP تعمیر نشده و مدیران باشگاه پرسپولیس و کارگروه بازسازی ورزشگاه‌ها از این شرایط مطلع بودند. جایگاه خبرنگاران هم به‌زودی توسعه پیدا می‌کند.
وی در مورد اشکالاتی که در میکسدزون ورزشگاه امام خمینی (ره) دیده می‌شد، تصریح کرد: مأموران پلیس زحمت زیادی کشیدند، اما این بخش از ورزشگاه باید درست شود. باید تابلوهایی در استادیوم نصب کنند تا جایگاه‌ها مشخص شوند. برای اینکه وقفه‌ای در شروع لیگ ایجاد نشود، میزبانی از بازی پرسپولیس را پذیرفتیم. مواردی چون زمین چمن و کمک داور ویدیویی (VAR) اصل ماجرا بود که مشکلی نداشت.
رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی درباره عدم نظافت سکوهای ورزشگاه امام خمینی (ره) گفت: این مسئله را قبول داریم. در جلسه قبل از مسابقه گفتند می‌توانید جایگاه VIP را باز کنید و ابزارهای تعمیرات مانند ‌آهن‌آلات در آن بخش وجود داشت که از VIP خارج شد. بلیتی برای این بخش فروخته نشد و تماشاگران به‌صورت رایگان در این بخش نشستند.
غفاری با بیان اینکه جایگاه VIP با پایان تعمیرات شرایط خوبی پیدا می‌کند، به تسنیم گفت: آسانسور ورزشگاه در حال تعمیر است و در صورتی که آماده شود، کسی در میکسدزون تجمع نمی‌کند. عوامل پرسپولیس و ذوب‌آهن و حتی روشنک (مسئول برگزاری مسابقات لیگ) از برگزاری بازی رضایت داشتند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نظافت ورزشگاه نیز به باشگاه آلومینیوم مربوط می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: ورزشگاه امام خمینی (ره) در اجاره باشگاه آلومینیوم است و ما در تعمیرات استادیوم دخالت نمی‌کنیم. هیئت فوتبال استان تنها مسابقه را برگزار می‌کند. چیزی که به برگزاری مسابقه ارتباط داشت و به هیئت فوتبال استان مرکزی مربوط بود، به درستی انجام شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره