نماد آخرین خبر

لبخند محرم بعد از شب‌ کابوس‌وار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لبخند محرم بعد از شب‌ کابوس‌وار

ورزش 3/سرمربی مس رفسنجان بعد از اتفاقات عجیب بازی با تراکتور سعی دارد تیمش را آماده مصاف با فولاد کند.لبخند محرم بعد از شب‌ کابوس‌وار(عکس)

مس رفسنجان در شرایطی روز جمعه مقابل تراکتور تن به شکست داد که هیچ‌کدام از بازیکنان تازه‌وارد نارنجی‌پوشان به واسطه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مس و قوانین نتوانستند در این دیدار به میدان بروند.

مس رفسنجان در بازی جمعه تنها 13 بازیکن در اختیار داشت و فقط دو نفر بازیکن جوان روی نیمکت این تیم نشستند تا دست محرم نویدکیا در این بازی کاملا بسته باشد.

این مسئله بعد از سوت پایان مسابقه با اعتراض شدید محرم نویدکیا به مسئولان باشگاه خود و البته مدیران سازمان لیگ همراه بود. نویدکیا که کمتر او را اینطور عصبانی دیده بودیم، اعلام کرد انتخابش برای ادامه حضور در مس اشتباه بوده و نباید به برخی افراد اعتماد می‌کرده است.

با گذشت 24 ساعت از این اتفاقات نویدکیا آرامش خود را به دست آورد؛ سرمربی مس برای آنکه نفرات جدید تیمش در شرایط بازی باشند، عصر شنبه آنها را در یک بازی دوستانه به مصاف جوانان مس رفسنجان فرستاد و تصویری که از لبخند زدن او در حال خوش و بش با یکی از مربیان آکادمی منتشر شده، نشان می‌دهد عصبانیت این سرمربی نیز فروکش کرده است.

نویدکیا حالا شاگردانش را برای مسابقه با فولاد خوزستان در هفته دوم آماده می‌کند.او باید شکست در خانه مقابل تراکتور را جبران کند و برای این منظور تمام توان خود را به کار گرفته است


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره