نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ادعای جنجالی بیرانوند علیه پرسپولیس؛ بازیکنان 3 میلیارد خارج از قرارداد دریافت کرده‌اند!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
ادعای جنجالی بیرانوند علیه پرسپولیس؛ بازیکنان 3 میلیارد خارج از قرارداد دریافت کرده‌اند!

طرفداری/دروازه‌بان سابق پرسپولیس ادعای جنجالی را مطرح کرده است.
طرفداری | علیرضا بیرانوند که ماه گذشته پس از حواشی فراوان از پرسپولیس جدا شد و تراکتور پیوست، در یک فایل صوتی که به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده، مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خود پاداش‌هایی را پرداخت کرده که در قراردادهای رسمی آن‌ها ذکر نشده است.
اظهارات علیرضا بیرانوند در فایل صوتی به شرح زیر است:
سازمان لیگ گفته حق ندارید بیشتر از ۲۰ درصد آپشن بدهید. آپشن یک چیز جداست. گفته شده از قرارداد پایه ۲۰ درصد کنار بگذارید و حساب کتاب کنید و روی قراردادتان بگذارید. مثلا قرارداد یک نفر ۱۵ میلیارد است و فدراسیون گفته از این ۱۵ میلیارد می‌توانید ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بیاورید.
مثلا ۲۰ درصد ۱۵ میلیارد سه تومان می‌شود و از این سه تومان، سه آپشن می‌گذارند؛ برای مثال رضایت سرمربی یک میلیارد، ۵۰ درصد بازی‌ها یک میلیارد و دعوت به تیم ملی هم یک میلیارد. این را در قرارداد می‌گذارند و می‌شود آپشن.
 حالا این آمده این پاداش‌ها را هم به آپشن ربط داده است. اصلا آپشن‌های من جدا بوده‌. من ۲۰ درصد پول آپشن‌هایم را گرفتم. یعنی برای آپشن پول جدا دادند و از قرارداد من کسر کردند. بعد به آنها بگو شما به جز آن ۳۰۰ میلیون که از قرارداد بیرانوند کسر کردید، آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت، حامی مالی پرسپولیس، به بازیکنان پاداش داده چی؟

آنها را هم کسر می‌کردید. آنها هم اگر جزء قرارداد بیاید که از ۲۰ درصد رد می‌کند. چرا آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت برای بردها به حساب بازیکنان ریخته، به ۲۰ درصد آپشن‌ها اضافه نکردید؟ این خلاف قانون است.
اگر می‌خواستی این کار را کنی باید این پاداش‌ها را هم اضافه می‌کردی. چرا فقط ۳۰۰ میلیون تومان حساب کردی؟
 چون پول کمی به من دادند و پول نداشتند، آمدند ۳۰۰ میلیونی که خودشان از باشگاه ریخته بودند، از قرارداد کسر کردند اما سه میلیارد و خرده‌ای که برای همه تیم در پنج بازی ریخته‌اند را نه.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره